REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos paštui paskelbus apie siuntų skirstymo modernizavimą, vienas po kito pasipylė klientų skundai, teigiantys, kad siuntų nesulaukia dvi savaites ar net ilgiau. Tuo tarpu Lietuvos paštas tikina, kad šiuo metu siuntinių srautas didesnis nei įprastai.

Lietuvos paštui paskelbus apie siuntų skirstymo modernizavimą, vienas po kito pasipylė klientų skundai, teigiantys, kad siuntų nesulaukia dvi savaites ar net ilgiau. Tuo tarpu Lietuvos paštas tikina, kad šiuo metu siuntinių srautas didesnis nei įprastai.

REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt skaitytojai aiškino, kad jiems pikta dėl vėluojančių siuntų, nes kai kurios iš jų dėl vėlavimo tapo bevertės. Įvairių veislių pomidorų sėklomis prekiaujanti Vilma pasakoja, kad kovo 2 dieną ji išsiuntė sėklas, bet klientai iki šiol negavo.

„Daugiausia, kiek pastebėjau, Vilniuje užstringa viskas. Senos siuntos stovi vietoje, o naujos greitai nukeliauja. Aš pastebėjau, kad jei dabar išsiunčiu sėklas, jos po dviejų dienų jau būna pas gavėją. O siuntos, kurios išsiųstos kovo pradžioje – stovi, žmonės jų negauna.

Siunčiu pomidorų sėklas, o tai gendantis produktas, jos negali ilgai stovėti, jas reikia laiku pasėti. Aš tikiu, kad žmonės ir įvairius svarbius dokumentus siunčia: antstoliams, advokatams ir panašiai. Tokiu atveju žmogus negali laukti“, – nepasitenkinimu dalijasi Vilma.

REKLAMA
REKLAMA

Siuntos jau nebereikia

Alytiškė Oksana – viena iš Vilmos klienčių. Moteris iki šiol dėl vėlavimų negavo savo užsakymo. Anot jos, siuntos jai jau nebereikia, nes praėjo sėjos laikas.

REKLAMA

„Kovo 2 dieną išsiųstas siuntinys iš Panevėžio rajono. Siuntinys, kiek matau, buvo Vilniuje, kaip suprantu, ten skirstomi visi laiškai. Aš užsisakinėjau pomidorų sėklas, norėjau pasisodinti. Girdėjau, kad dėl COVID-19 gali vėluoti laiškai. Pamaniau savaitė – nieko tokio. Po savaitės pradėjau ieškoti siuntinio ir skambinti į paštą.

Kovo 9 skambinau bendru pašto numeriu, sakė, kad yra diegiama nauja skirstymo linija, ir yra trikdžių. Pasakė, kad mano žinutė bus perduota skirstymo centrui ir bandys spręsti mano problemą. Kovo 12 dieną vėl skambinau, nes mačiau, kad situacija nesikeičia. Man vėl maloniai moteriškė paaiškino, kad kažkas sugedę.

REKLAMA
REKLAMA

Mane patikino, kad paštas dirba visą parą. Skambinau dar pirmadienį, bet mačiau, kad situacija ta pati, todėl nuėjau į parduotuvę, nusipirkau kitų sėklų ir pasisodinau“, – pasipiktinusi kalbėjo moteris.

Lietuvos paštas: susidūrėme su nenumatytais iššūkiais

Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė tvirtina, kad didžioji automatizavimo darbų dalis praėjo sklandžiai, tačiau buvo susidurta ir su trikdžiais, kuriuos pajuto klientai.

„Kovo 1 dieną Lietuvos paštas perėjo prie automatizuoto ir centralizuoto skirstymo. Nors didžioji dalis planuotų darbų vyko sklandžiai, susidūrėme su nenumatytais iššūkiais. Kartu fiksuojame didesnius nei įprasta siuntų srautus. Šios priežastys lėmė, kad dalis siuntų pas klientus keliavo ilgiau nei įprastai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmiausia, nuoširdžiai atsiprašome klientų už patirtus nepatogumus. Dedame visas pastangas, kad siuntos ir laiškai būtų pristatyti kaip įmanoma greičiau“, – komentuoja pašto atstovė.

U. Bartašiūtės teigimu, dažniausia siuntos vėlavimo priežastis – netinkamai nurodytas adresas, taip pat COVID-19 sukelti vėlavimai.

„Didžioji dalis užsilaikiusių siuntų bei laiškų jau pasiekė arba yra pakeliui pas gavėjus. Šią savaitę siuntimui priimti laiškai ir siuntos turėtų gavėjus pasiekti įprastais terminais.

Siunčiant Lietuvoje galimi pavieniai nesklandumai. Dažniausia to priežastis – netinkamai nurodytas gavėjo adresas. Gavus kliento užklausą, tokius atvejus operatyviai sprendžiame. Ilgesni pristatymo terminai galimi iš užsienio gaunamoms siuntoms, nes jų kelionę vis dar veikia pandemijos sukelti tarptautiniai logistiniai nesklandumai“, – pasakoja U. Bartašiūtė.

REKLAMA

Nemažai daliai gyventojų, laukiančių savo siuntų, klausimų kelia laiško kelionė, kai net iš Panevėžio į Mažeikius siuntinys keliauja per Vilnių. Paštas atkreipia dėmesį, kad laiškai niekada nekeliavo nesustodami tarpinėse stotelėse.

„Perėjus prie automatizuoto skirstymo, jis tapo ir centralizuotu. Tai reiškia, kad didžioji dalis siuntų ir laiškų iki galutinio gavėjo yra skirstomi Vilniaus logistikos centre.

Svarbu pastebėti, kad anksčiau siuntos buvo skirstomos rankiniu būdu keliose skirtingose stotelėse, siunta niekada iš vieno pašto tiesiai nekeliavo  į kitą, dabar priešingai – tarpinėse stotelėse, vyksta tik siuntos pervežimas, o skirstymas atliekamas naujajame Vilniaus logistikos centre“, – komentuoja pašto atstovė.

REKLAMA

Darbą sunkina pandemija

Naujasis skirstymo centras ir pokyčiai pašte buvo suplanuoti prieš tris metus, tačiau, anot pašto atstovės U. Bartašiūtės, dabartinę situaciją sunkina ir pandemija.

„Šie pokyčiai buvo suplanuoti daugiau kaip prieš 3 metus. Pasaulinės tendencijos jau kelerius metus rodė augančius elektroninės prekybos siuntų kiekius. Negalėjome numatyti, kad būtent šiuo metu, kai įgyvendinsime vieną svarbiausių projektų per Lietuvos pašto istoriją, susidursime su pandemijos iššūkiais, išaugusiais siuntų srautais.

Su išaugusiais siuntų kiekiais taip pat įdarbinti papildomi darbuotojai ir kituose padaliniuose. Esame pasiruošę priimti daugiau papildomų darbuotojų, tačiau dėl COVID-19 jų paieška sudėtingesnė“, – komentuoja atstovė spaudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų