REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nippon auto“ salone, Vilniuje, pristatytas naujojo „Honda HR-V“ modelio prototipas. Tai išskirtinė proga pamatyti naują automobilio modelį prieš jo serijinę gamybą. Šis prototipas - vienintelis toks automobilis Europoje.
Prekybą mūsų šalyje planuojama pradėti kitų metų sausio-vasario mėnesiais. Automobilis bus siūlomas su naujos kartos „Honda e:HEV“ hibridine pavara.
Lietuvoje – ankstyvoji „Honda HR-V“ premjera
„Dėl pandemijos tapo sunkiau lankyti pasaulines automobilių parodas. Todėl džiaugiamės galimybe automobilio prototipą klientams pristatyti čia pat, mūsų salone. Naujasis „HR-V e:HEV“ - ilgai laukta naujiena, pakylėsianti „Honda“ automobilius į aukštesnį lygmenį”, - teigė „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
„Nippon auto“ salone pristatomas automobilis - demonstracinis modelio prototipas. Iki automobilis pasiekia serijinę gamybą, gamintojas sukuria net kelias dešimtis prototipų skirtingiems naujo modelio techniniams ar dizaino sprendimams išbandyti. Keletas prototipų vienetų būna skirti demonstravimui parodose. Jų transportavimui, priežiūrai bei saugumui gamintojai skiria ypatingą dėmesį.
Lietuvoje – ankstyvoji „Honda HR-V“ premjera
Naujasis „Honda HR-V e:HEV“ bus siūlomas su hibridine pavara, kurią sudaro 1,5 litro darbo tūrio benzininio ir dviejų elektros variklių pavara. Šis tandemas pasieks maksimalią 131 AG bei 253 Nm sukimo momentą, o kuro sąnaudos kombinuotu ciklu sieks vos 5.4l / 100 km.
Nors naujojo „Honda HR-V e:HEV“ dizainas - gerokai išraiškingesnis nei jo pirmtako, modelio išorės matmenys beveik nepakito. Automobilio ilgis - 4335 mm, prošvaisa - vienu centimetru didesnė nei anksčiau. Tiesa, dėl kupe kėbulo silueto, automobilio aukštis sumažėjo 2 centimetrais.
Tai neturėjo įtakos erdvei automobilio salone. „Honda HR-V“ - ir toliau rikiuojasi tarp talpiausių savo segmento automobilių. Lyginant su pirmtaku, reikšmingai pagausėjo erdvės keleivių kojoms ir keliams (po 3,5 cm).
Lietuvoje – ankstyvoji „Honda HR-V“ premjera
„Elegance“, „Advance“ bei „Style“. Bus galima rinktis iš šešių spalvų. Spalvų gamą papildys tamsiai pilka „Meteoroid Gray Metallic“ bei smėlinė „Sand Khaki Pearl“. Aukštesnėje „Advance“ komplektacijoje bus galima pasirinkti dvispalvį dažymą. Modelio kainos bus paskelbtos rugsėjo mėnesį.
Hibridinę pavarą jau turi „Jazz“ bei „CR-V“ modeliai, su ja bus siūlomas ir kitais metais debiutuosiantis 11-os kartos „Honda Civic“. Tad kitais metais „Honda“ įgyvendins savo siekį, jog visi Europoje parduodami „Honda“ modeliai turės hibridinę pavarą.

„Nippon auto“ salone, Vilniuje, pristatytas naujojo „Honda HR-V“ modelio prototipas. Tai išskirtinė proga pamatyti naują automobilio modelį prieš jo serijinę gamybą. Šis prototipas - vienintelis toks automobilis Europoje.
Prekybą mūsų šalyje planuojama pradėti kitų metų sausio-vasario mėnesiais. Automobilis bus siūlomas su naujos kartos „Honda e:HEV“ hibridine pavara.
Lietuvoje – ankstyvoji „Honda HR-V“ premjera
„Dėl pandemijos tapo sunkiau lankyti pasaulines automobilių parodas. Todėl džiaugiamės galimybe automobilio prototipą klientams pristatyti čia pat, mūsų salone. Naujasis „HR-V e:HEV“ - ilgai laukta naujiena, pakylėsianti „Honda“ automobilius į aukštesnį lygmenį”, - teigė „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
„Nippon auto“ salone pristatomas automobilis - demonstracinis modelio prototipas. Iki automobilis pasiekia serijinę gamybą, gamintojas sukuria net kelias dešimtis prototipų skirtingiems naujo modelio techniniams ar dizaino sprendimams išbandyti. Keletas prototipų vienetų būna skirti demonstravimui parodose. Jų transportavimui, priežiūrai bei saugumui gamintojai skiria ypatingą dėmesį.
Lietuvoje – ankstyvoji „Honda HR-V“ premjera
Naujasis „Honda HR-V e:HEV“ bus siūlomas su hibridine pavara, kurią sudaro 1,5 litro darbo tūrio benzininio ir dviejų elektros variklių pavara. Šis tandemas pasieks maksimalią 131 AG bei 253 Nm sukimo momentą, o kuro sąnaudos kombinuotu ciklu sieks vos 5.4l / 100 km.
Nors naujojo „Honda HR-V e:HEV“ dizainas - gerokai išraiškingesnis nei jo pirmtako, modelio išorės matmenys beveik nepakito. Automobilio ilgis - 4335 mm, prošvaisa - vienu centimetru didesnė nei anksčiau. Tiesa, dėl kupe kėbulo silueto, automobilio aukštis sumažėjo 2 centimetrais.
Tai neturėjo įtakos erdvei automobilio salone. „Honda HR-V“ - ir toliau rikiuojasi tarp talpiausių savo segmento automobilių. Lyginant su pirmtaku, reikšmingai pagausėjo erdvės keleivių kojoms ir keliams (po 3,5 cm).
Lietuvoje – ankstyvoji „Honda HR-V“ premjera
„Elegance“, „Advance“ bei „Style“. Bus galima rinktis iš šešių spalvų. Spalvų gamą papildys tamsiai pilka „Meteoroid Gray Metallic“ bei smėlinė „Sand Khaki Pearl“. Aukštesnėje „Advance“ komplektacijoje bus galima pasirinkti dvispalvį dažymą. Modelio kainos bus paskelbtos rugsėjo mėnesį.
Hibridinę pavarą jau turi „Jazz“ bei „CR-V“ modeliai, su ja bus siūlomas ir kitais metais debiutuosiantis 11-os kartos „Honda Civic“. Tad kitais metais „Honda“ įgyvendins savo siekį, jog visi Europoje parduodami „Honda“ modeliai turės hibridinę pavarą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų