
Pasak etatinio „Quattroroute“ autoriaus, Carlo Cavicchi, naujasis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas nenori numarinti „Lancia“ markės – atvirkščiai. Mažais, bet užtikrintais žingsniais ją atgaivinti.
Pagal dabartinį planą, naujos kartos „Fiat Panda“ sugrįš prie savo ištakų ir taps biudžetinės klasės automobiliu. Tai bus elementarus, paprastas, bet modernus hečbekas.
Vienu laipteliu aukščiau stovės „Fiat 500“, o aukščiau už jį – naujos kartos „Lancia Ypsilon“, kuris būtų gaminamas su penkerių durelių konfigūracija.
Kodėl būtent „Ypsilon“? Nes net ir dabar šis „Lancia“ modelis gimtojoje Italijoje vis dar demonstruoja pakankamai gerus pardavimų rezultatus, kurie skatina koncerno vadovus iš naujo peržvelgti „Lancia“ ateities planus.
„Quattroroute“ žurnalo atstovo teigimu, naujos kartos modelis būtų gaminamas Lenkijoje, o prekyboje pasirodys ne anksčiau kaip 2020 metais.




