REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pučiant oro burbulus po laivais, sunaudojama 5–10 proc. mažiau kuro, nors šį būdą taikančių kompanijų dėl rizikų nėra daug.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu išpūsite daug oro burbulų po laivu ir toliau tai tęsite, prasidės įdomūs dalykai, sako Stevenas Ceccio, ekspertas iš Mičigano universiteto.

REKLAMA

Kai oras greitai pučiamas į laivo korpusą, knibždėte knibždantys burbuliukai greitai susijungia, nes oras turi kur kas mažiau pasipriešinimo nei vanduo.

Kai laivas juda į priekį, oras sklinda iš po korpuso. Tačiau papildymas oro burbulais nereikalauja daug energijos, todėl galima sutaupyti 5–10 proc. kuro. Potencialus taupymas yra didžiulis. Pastangos tikrai atsiperka, praneša „The Economist“. Pritaikius aukštąsias technologijas naujos rūšies laivas galėtų sėkmingai kursuoti vandenyne.

Vis dėlto, nepaisant tokių rezultatų, nedaug laivų kompanijų taiko oro tempimą . Laivų statyba smuko kartu su globalia prekyba. Suprojektuoti ir pastatyti naują laivą trunka metus, o investavimas šioje rinkoje rizikingas. Be to, bijoma, jog bus paveikta laivų krova.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų