REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Košmarišką rugsėjo 22-osios kelionę Vilnius–Klaipėda keleiviai prisimins dar ilgai. Traukinys galutinę maršruto stotį pasiekė tik po 10-ies valandų, nes  pakeliui kelis kartus gedo ir kelias valandas stovėjo vienoje vietoje. Į Telšius važiavusi Giedrė (vardas pakeistas – red. pastaba) neslepia apmaudo – nors jos gimtąjį miestą traukinys turėjo pasiekti per daugiau nei tris valandas, bet važiavo aštuonias, aiškiai matėsi, kad tokiai situacijai pasiruošta nebuvo. „LTG Link“ atstovė tvirtina, kad vyksta vidinis tyrimas.

Košmarišką rugsėjo 22-osios kelionę Vilnius–Klaipėda keleiviai prisimins dar ilgai. Traukinys galutinę maršruto stotį pasiekė tik po 10-ies valandų, nes  pakeliui kelis kartus gedo ir kelias valandas stovėjo vienoje vietoje. Į Telšius važiavusi Giedrė (vardas pakeistas – red. pastaba) neslepia apmaudo – nors jos gimtąjį miestą traukinys turėjo pasiekti per daugiau nei tris valandas, bet važiavo aštuonias, aiškiai matėsi, kad tokiai situacijai pasiruošta nebuvo. „LTG Link“ atstovė tvirtina, kad vyksta vidinis tyrimas.

REKLAMA

Giedrė iš Vilniaus išvažiavo penktadienį 18:15 val., o Telšius pasiekė šeštadienį, apie 02:28 val. Pašnekovė teigia, kad pirmas gedimas buvo Radviliškyje, o kitas – už Šiaulių. Mašinistas perspėjo, kad traukinys vietoje stovės apie valandą.

„Pagalvojau, gerai, vėluosime valandą, ne pirmą kartą taip. Bet tada ėjo antra, trečia, ketvirta valanda... Ir jokios informacijos. Nežinojome, kas vyksta“, – pasakoja mergina.

REKLAMA
REKLAMA

Keleiviai laukė traukinyje nežinodami, kas vyksta

Pasak merginos, netgi traukinio palydovės negalėjo keleiviams pasakyti, kas vyksta.

„Palydovės sako: „Mes nieko nežinome, jau irgi norime namo pas vaikus“, – prisiminimais dalinasi Giedrė.

REKLAMA

Pašnekovė teigia, kad tokia nežinomybė neramino ir norėjosi, kad būtų pranešta bent kažkokia informacija. Tiesa, atrodė keista, kad sustojus kelioms valandoms nebuvo gauta jokia pagalba.

„Keista, kad negalėjo iškviesti autobusų arba traukinį pakeisti kitu“, – sako Giedrė.

8 valandas trukusioje kelionėje nemokamai gavo šokoladuką

Giedrė pasakoja, kad žmonės, kai traukinys vietoje stovėjo kelias valandas, palydovių prašė, jog juos išleistų į lauką. Tiesa, to nebuvo norima daryti, tačiau trumpą pakvėpavimą grynu oru pavyko išsikovoti.

REKLAMA
REKLAMA

„Leido išeiti kokioms 3 minutėms, nors buvome sustoję stotyje. Grįžę į traukinį vis tiek dar turėjome ilgokai sėdėti“, – tvirtina pašnekovė.

„LTG Link“ teigia, kad žmonės nebuvo leidžiami į lauką ilgam laikui dėl saugumo sumetimų.

„Rugsėjo 22 d. traukinys dalį laiko stovėjo tarpstotyje, kur keleivių išlaipinimas dėl jų pačių saugumo yra draudžiamas. Traukiniui stovint Raudėnų geležinkelio stotyje, keleiviams buvo galima kurį laiką išlipti, tačiau mašinistui pranešus, kad bus pradėti traukinio manevravimo darbai, keleivių buvo paprašyta sugrįžti į traukinį“, – rašoma bendrovės atsakyme.

Nors „LTG Link“ teigia, kad žmonėms buvo dalijami užkandžiai, Giedrė akcentuoja, jog kažin, ar tai, ką gavo, galima pavadinti normaliu užkandžiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kiekvienas gavo vandens buteliuką, šokoladuką ir kavos. Tiesiog šokoladuką, nors važiavome 5 valandas ilgiau nei turėjome, o kiti dar ilgiau“, – pabrėžia mergina.

„LTG Link“ atsakyme rašoma, kad bendrovė įvertins, kaip būtų galima tobulinti keleivių aptarnavimo procesą incidentų metu.

Gavo pranešimą apie pavojų

Kelionė baigėsi Lieplaukėje (Telšių rajone) ir čia keleiviams, kurie vyko toliau, buvo iškviesti autobusai. Iš paskos važiavusio prekinio traukinio įgulos narys Aivaras Kurskis, kuris penktadienį važiavo iš Pakruojo į Rimkus per Radviliškį, teigia, kad draugai jam parašė, jog yra strigęs traukinys.

„Iškart pamaniau, kad bus vėl nutrenkę ką nors. Kaip visuomet, išvykome 21 valandą, o apie 23 val. pasiekėme Radviliškį. Apie 00.00 val. išvykome į Klaipėdos pusę. Rimkuose tikėjomės būti 04:00 val., tačiau pravažiavus Šiaulius buvo pranešta, kad stosime Kužiuose ir lauksime, kol atsilaisvins tolimesnis tarpstotis. Pasirodo, tas keleivinis ten dar tebestovi“, – pasakoja A. Kurskis.

REKLAMA

Tiesa, apie 02:00 val. buvo gautas pranešimas, kad keleivinis traukinys pajudėjo, todėl iš paskos pajudėjo ir minėtas prekinis traukinys.

„Pasiekę Telšius pamatėme, kad dega geltonas šviesoforo signalas, o tai reiškė, jog turėsime stoti Telšių stotyje, o sustoję paskui nežinia, ar su 5000 tonų sąstatu įvažiuosime į toliau esančią skaičiuojamąją šio ruožo įkalnę prie Lieplaukės“, – sako A. Kurskis.

Vyras tvirtina, kad paskambinęs koordinatoriui gavo atsakymą, jog už Telšių traukinį, kuris važiavo Vilnius–Klaipėda maršrutu, pagavo RAPK įrenginys, kuris matuoja ratų kaitimą ir praneša apie pavojų, todėl traukinys turėjo vėl stoti artimiausioje Lieplaukės stotyje.

REKLAMA

„Lietuvos geležinkeliai“: vyksta vidinis tyrimas

Pasiteiravus „Lietuvos geležinkelių“ atstovės Novilės Valančės apie traukinio gedimo priežastį, ji tikina, kad vyksta vidinis tyrimas, todėl priežastis dar neaiški.

Kelionė baigėsi Lieplaukėje (Telšių rajone) ir čia keleiviams, kurie vyko toliau, buvo iškviesti autobusai.

Už patirtus nemalonumus keleiviams, kurių keliones paveikė traukinių gedimai, „Lietuvos geležinkeliai“ kompensavo bilietų kainą ir pasiūlė nemokamą kelionę pasirinktu maršrutu Lietuvos teritorijoje.

Tarybiniais laikais 11 metų dirbau keleivinių traukinių palydove. Važinėjau tolimaisiais maršrutais. Nė karto nebuvo traukinio gedimo kelyje. Geležinkelio transportui vadovavo tik tos srities specialistai, baigę aukštąjį mokslą. Dabar vadovauja švogeriai be išsilavinimo, kurie žalio supratimo neturi apie geležinkelio transporto specifiką ...
As vykau tuo traukiniu. Is vilniaus I kretinga buvau Kretingoje tik 7 val ryte. Man asmeniskai nereikia bilieto dovanu man reikia normalaus kompensacijos. Ir kreipsiuosi visur kur tik imanoma
Mažai žinai apie tuos laikus. Moteris tau paaiškino,bet pas tave net suvokimo nėra..
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų