REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Palangos simbolis – tiltas – netrukus sulauks konkurento. Karklėje saugomų teritorijų prižiūrėtojai siekia nutiesti antrą Lietuvoje tiltą į jūrą. Jis bus ir traukos objektas ar pasivaikščiojimo vieta, ir pirsas žvejams švartuoti savo valtis bei iškrauti laimikį. Tačiau ne visi Karklės gyventojai tokio statinio laukia ir šia mintimi žavisi.

Palangos simbolis – tiltas – netrukus sulauks konkurento. Karklėje saugomų teritorijų prižiūrėtojai siekia nutiesti antrą Lietuvoje tiltą į jūrą. Jis bus ir traukos objektas ar pasivaikščiojimo vieta, ir pirsas žvejams švartuoti savo valtis bei iškrauti laimikį. Tačiau ne visi Karklės gyventojai tokio statinio laukia ir šia mintimi žavisi.

REKLAMA

Karklės paplūdimyje nutįs antras Lietuvoje tiltas į Baltiją. Vieną tokį mūsų šalis turi ir apie jį žino kiekvienas. Tai tiltas – Palangos simbolis. Gali būti, kad panašų turės ir Karklė. Pagrindinė jo paskirtis – pagalba žvejams. 200 tūkst. eurų kainuosiantis tiltas bus tarsi pirsas, prie kurio žvejai galės švartuoti valtis ir krauti žuvį.

„Pakankamai atsargiai vystome šitą objektą arba projektą, kad jis netaptų pramoniniu objektu. Tai tik būtų specializuoto naudojimo ir neturim įsivaizduoti, kad čia atsiras žvejų laivai – tokių sąlygų nėra“, – teigia Mažosios Lietuvos saugomų teritorijų direkcijos vadovas Darius Nicius.

REKLAMA
REKLAMA

Žvejai aiškina, kad tokios infrastruktūros jiems užteks su kaupu. Iki šiol valtis jie turėdavo paplūdimiu tampyti traktoriais. Tas pats ir su žuvimi. Arba ją iškrauna įsibridę į vandenį, arba velka su visa valtimi. Pirsas šią problemą išspręstų. 

REKLAMA

„Išsikrauti žuvį, į valtį įsėsti, atsistumti. Ženkliai lengviau yra“, – tikina priekrantės žvejys Virginijus Jurkus.

Tiesa, ne visi naujo statinio laukia išskėstomis rankomis. Dalis Karklės gyventojų tilto visai nenori. Esą pirsu ims naudotis ir žvejai mėgėjai. O jų, anot vietinių, taip patogiai sutvarkius infrastruktūrą suplūs begalės.

„Tas padidėjęs žvejų mėgėjų kiekis, neišsprendus kai kurių kitų klausimų, kaip kur pastatyti automobilį, kur privažiuoti ar važiuoti per neįrengtus keliukus. Va, čia yra didžiausia ta baimė. Dabar yra ramu, gražu, bet vasarą ir taip yra daug atvažiuojančių, ir šitas srautas šiek tiek neramina“, – teigia Karklės bendruomenės pirmininkas Arvydas Urbis.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau tilto sumanytojai ramina. Esą viskas bus sutvarkyta taip, kad karkliškiams problemų nekils.

„Tai yra šitam projekte irgi numatyta įrengt pakeliamas užtvaras, kuriose automatiškai bus nuskaityti valstybiniai numeriai ir tie žvejai, kurie turi leidimus tokiai veiklai, galės patekti į pajūrio ruožą, o kitiem bus apribotas patekimas“, – tikina D. Nicius.

Karklė niekada tokio tilto neturėjo, tad šis bus statomas pagal pirmojo Palangos tilto pavyzdį. Tik ilgiu Karklės tiltas neprilygs nei senajam, nei dabartiniam Palangos tiltui. Visas Karklės tilto ilgis krante ir jūroje – 37 metrai. Mažosios Lietuvos saugomų teritorijų direkcijos atstovai galvojo apie ilgesnį, tačiau atsitrenkė į biurokratijos sieną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mes turime projektuoti tik savivaldybės teritorijos ribose, tai mūsų pirsas nuo jūros kranto dar tęsis apie 20 metrų. Arba tas tiltelis nuo jūros kranto. Nes kol yra Klaipėdos rajono savivaldybės teritorija. Toliau jau yra pakankamai sudėtingos procedūros. Ir iš viso bus 37 metrų tiltelis. – O kam toliau priklauso? – Lietuvos valstybei“, – aiškina D. Nicius.

O Karklės svečiai sako, kad nesvarbu kokio ilgio bus tiltas, svarbu, bus. Žmonių manymu, jis taps puikiu traukos centru:

„Viskas, kas nauja, yra gerai. Nemaišo. Jei nenugriaus bangos. Būtų gerai.“

„Man atrodo, žmonėms bus įdomu. Ir pasivaikščiot prie jūros, ir viską. Nu tai gražu.“

„Jeigu tai būtų eiliniam žmogui leistina, tai ko gi ne. Ir šiaip. Kodėl gi ne?“

Direkcijos atstovai tikina, kad tiltu tikrai galės naudotis visi norintys juo pasivaikščioti ar pamąstyti apie gyvenimą žvelgdami į tokią nenuspėjamą jūrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų