REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl ribojimų priversti daugiau laiko praleisti namuose gyventojai ėmė dažniau planuoti būsto interjero pokyčius. Taip išaugus susidomėjimui ir paklausai, baldų gamintojai ir pardavėjai vos spėja pildyti lentynas. Koją jiems kiša ir sutrūkinėjusios tiekimo grandinės.

Dėl ribojimų priversti daugiau laiko praleisti namuose gyventojai ėmė dažniau planuoti būsto interjero pokyčius. Taip išaugus susidomėjimui ir paklausai, baldų gamintojai ir pardavėjai vos spėja pildyti lentynas. Koją jiems kiša ir sutrūkinėjusios tiekimo grandinės.

REKLAMA

Ekspertai praneša apie pastaruoju metu itin išaugusią baldų ir jų priedų paklausą, teigiama, kad priartėjus vasaros sezonui, ji gali tik dar labiau augti.

Statistikos departamento duomenimis, šį sausį, palyginti su pernykščiu sausiu, būsto apstatymas, namų apyvokos įranga ir kasdienė būsto priežiūra pabrango 8,9 proc.

Masiškai perkuria namų interjerą

„Ikea“ Korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė kalbėjo, kad pandemijos pradžioje itin išaugo dėmesys namams.

REKLAMA
REKLAMA

„Prasidėjus pandemijai daugelis atsigręžė į savo namus, kur praleido daugiausiai laiko: norėjo juos paversti jaukesniais, patogesniais. Šį susidomėjimą pajutome ir mes – žmonės įsirenginėjo namų biurus, šiltuoju metų laiku apstatinėjo terasas ir balkonus, atnaujino virtuves, miegamuosius, gyvenamuosius kambarius ir itin domėjosi daiktų laikymo sprendimais“, – teigė R. Dantė.

REKLAMA

Ji pasakojo, kad žmonėms dėl pandemijos persikėlus į namus, padidėjo pirkėjų noras pakeisti detales savo namuose.

„Kasmet visame pasaulyje atliekamas „Ikea“ tyrimas „Gyvenimas namuose“ šiemet parodė, kad net 64 proc. Lietuvos gyventojų per praėjusius metus bent kažką keitė savo namuose, kad juose galėtų atlikti norimas veiklas, kurios per pandemiją persikėlė į namus“, – užsiminė R. Dantė.

Ji atkreipė dėmesį, kad šiuo metu prekių prieinamumas yra geriausias per pastaruosius mėnesius, pirkėjui neradus reikiamos prekės, yra siūloma nemažai alternatyvų.

REKLAMA
REKLAMA

„Dėl pandeminės situacijos pasaulyje dalies produktų tiekimas yra sutrikęs. Kita vertus, kiekvienas pirkėjas ras sau reikalingą sprendimą, nes mūsų specialistai, lankytojui neradus vienos ar kitos konkrečios prekės, iš plataus daugiau nei 9000 produktų asortimento pasiūlo artimas alternatyvas“, – komentavo komunikacijos vadovė.

Tikina siūlantys kuo žemesnes kainas

Prekybos tinklas siekia, kad reikiamų produktų pavyktų rasti kiek įmanoma dažniau, didelis dėmesys skiriamas efektyviam prekių tiekimui.

„Savo ruožtu „Ikea“ tiek pasauliniu mastu, tiek mūsų šalyje imasi veiksmų, siekiant užtikrinti kiek įmanoma efektyvesnį prekių tiekimą, pavyzdžiui, globaliu mastu bendrovė užsakinėja papildomus konteinerinius laivus, Lietuvoje taip pat siekiame užtikrinti kiek įmanoma efektyvų tiekimo grandinės, prekių užsakymo bei likučių valdymą ir pan. Šiuo metu prekių prieinamumas yra vienas geriausių per pastaruosius kelis mėnesius“, – pasakojo R. Dantė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ji pabrėžė, kad parduotuvių tinkle yra siekiama išsaugoti kuo žemesnes kainas, norima, kad prekės būtų prieinamos daugeliui.

„Siekdama kurti gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių, tiek visame pasaulyje, tiek vietinėje rinkoje stengiamasi užtikrinti kasdieninę žemą kainą ir pasiūlyti sprendimų, kurie yra prieinami daugeliui“, – teigė R. Dantė.

Prasidėjus pandemijai prekybos tinklai pakėlė kainas, tačiau R. Dantė pabrėžė, kad siekiama išsaugoti kuo priimtinesnes pirkėjams kainas.

„Pandemijos įtaka plečiasi ir paliečia pramonės šakas visame pasaulyje. Nuo pandemijos pradžios, „Ikea“ pasauliniu mastu sugebėjo absorbuoti reikšmingą kainų kilimą, kurį patyrė tiekimo grandinės. Tuo metu vietinėje rinkoje kainas palaikėme tokias žemas ir stabilias, kokias tik galėjome“, – pasakojo R. Dantė.

REKLAMA

Visgi išlaikyti stabilią kainą yra sunku ir kalbama, kad kainos gali pasikeisti dėl ekonominių pokyčių.

„Vis dėlto, nesame apsaugoti nuo makro ir mikro ekonominių pokyčių, kurie paliečia verslus, mažmeninę prekybą ir didelę visuomenės dalį. To pasekmė – didmeninės prekybos kainos mums, kaip mažmeninės prekybos atstovui, pakilo. Dėl šios priežasties, baldų ir aksesuarų namams bei maisto kainos Lietuvoje taip pat buvo peržiūrėtos. Užtikrinti žemą kainą mums išlieka itin svarbu, dėl to dalį kainų kilimo mes absorbuojame ir vietinėje rinkoje bei toliau sieksime būti prieinamais daugeliui“, – užbaigė komunikacijos vadovė.

Paklausa auga artėjant vasarai

„Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai Paulius Palinauskas komentavo, kad pastaruoju metu baldų paklausa padidėjo du kartus.

REKLAMA

„Palyginti su 2020-aisiais, praėjusiais metais elektroninėje parduotuvėje fiksavome dvigubai išaugusius baldų bei jų priedų pardavimus. Tai lėmė ne tik šios kategorijos prekių paklausos didėjimas, tačiau ir gyventojų pirkimo įpročių pokyčiai. Pandemijos metu žmonės įvertino elektroninės komercijos privalumus, tokius kaip greitis, asortimento gausa, paprastumas, saugumas, prekių pristatymo patogumas“, – teigė P. Palinauskas.

Jis atkreipė dėmesį, kad itin didelis susidomėjimas yra kambario ir vonios baldais bei darbo kėdėmis ir stalais, jais klientai domisi labiausiai.

„Pirmaisiais šių metų mėnesiais ir toliau auga baldų paklausa. Vis dar pastebimas darbo stalų bei kėdžių pardavimų augimas, tai rodo, kad pirkėjai ir toliau įsirenginėja patogias darbo vietas namuose. Nemažėja kitų kambario baldų – sofų, stalų, kėdžių – paklausa, gyventojai taip pat domisi ir vonios baldais“, – pasakojo P. Palinauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis kalbėjo, kad artimiausiu metu baldų paklausa nesumažės, o gali ir proporcingai augti – didelę įtaką daro artėjantis vasaros sezonas.

„Atsižvelgdami į lietuvių norą jaukiai ir patogiai įsirengti namus, kuriuose vis dar praleidžiame daugiau laiko nei prieš pandemiją, bei turėdami omenyje tai, kad vis dar neslūgsta gyvenamųjų būstų pirkimas, galime pagrįstai manyti, jog artimiausiu metu baldų paklausa nesumažės. O artėjant šiltajam sezonui gyventojai norės atsinaujinti savo terasas, balkonus, sodus naujais lauko baldais, tad manome, jog šios baldų kategorijos populiarumas tik augs“, – užsiminė direktoriaus pavaduotojas komercijai.

Visgi paklausos saugumas darbams esą nesutrukdė.

„Mes savo ruožtu nuolat siekiame pildyti asortimentą naujomis prekėmis, kad pirkėjai elektroninėje parduotuvėje galėtų rasti baldus, geriausiai atitinkančius jų poreikius. Šiuo metu galime pasiūlyti daugiau nei 25 tūkst. skirtingų vidaus bei lauko baldų bei jų priedų“, – pabrėžė P. Palinauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų