REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą metų atsiradusi TCR automobilių klasė žiedinėse lenktynėse ir toliau išlieka greita ir konkurencinga bet kokiose varžybose. „Aurum 1006 km“ lenktynėse pernai būtent tokios klasės automobiliu važiavusi komandas kopė ant trečiojo garbės pakylos laiptelio absoliučioje įskaitoje.
O pirmajame dešimtuke buvo 3 TCR techniką pasirinkusios komandos. Trečia šioje klasėje prieš metus finišavo „Lesta Racing Team“, kuri šiemet sieks pagerinti rezultatą, nors konkurencija bus ypač arši – startui Palangoje rengiami 6 skirtingų gamintojų TCR automobiliai.
Komanda – senbuvė
„Aš labai prisirišau prie šio automobilio ir komandos, - sako „Lesta Racing Team“ vadovė Inga Kačinskienė. – Mūsų komanda kryptingai eina link savo tikslo, todėl jokių revoliucinių sprendimų nėra, tačiau maži teisingi žingsneliai turi duoti laukiamą rezultatą“.
Pirmas komandos sėkmės faktorius – lenktynininkai. Sportininkai puikiai pažįsta vienas kitą, žino pagrindines komandos „vidaus taisykles“, o svarbiausia – važiuoja kaskart vis greičiau.“
Lyginant su 2020 metų varžybomis Palangoje komandoje atsirado ir vienas naujas žmogus: prie Jono Karklio, Audriaus Navicko ir Aurimo Jablonskio prisijungė Joana Survilaitė. Lietuvos kartingo čempionė, NEZ ralio čempionė pakeitė Nerijų Baliūną.
Automobilis lieka tas pats – „Seat Leon Cupra“. Net ir startinį numerį komanda pasiliko tradicinį – 99.
„Mūsų komandos planams pandemija turėjo įtakos, tačiau lenktynininkai rado galimybių startuoti įvairiose šalyse. Stabilūs rezultatai įvairiose užsienio trasose leidžia teigti, kad visi yra tikrai geros sportinės formos. Būtent stabilūs rezultatai, geras važiavimas įvairiomis oro sąlygomis leidžia optimistiškai žvelgti į artėjančias lenktynes Palangoje. Skirtingai nuo kai kurių kitų komandų, mūsų ekipa tikrai ypač daug dėmesio skyrė testams ir varžyboms, todėl tos smulkmenos, kurios per 8-9 lenktynių valandas tampa ypač svarbios, yra nušlifuotos ir gali prisidėti prie sėkmingo galutinio rezultato“, - sako ekipos strategė.

Prieš keletą metų atsiradusi TCR automobilių klasė žiedinėse lenktynėse ir toliau išlieka greita ir konkurencinga bet kokiose varžybose. „Aurum 1006 km“ lenktynėse pernai būtent tokios klasės automobiliu važiavusi komandas kopė ant trečiojo garbės pakylos laiptelio absoliučioje įskaitoje.
O pirmajame dešimtuke buvo 3 TCR techniką pasirinkusios komandos. Trečia šioje klasėje prieš metus finišavo „Lesta Racing Team“, kuri šiemet sieks pagerinti rezultatą, nors konkurencija bus ypač arši – startui Palangoje rengiami 6 skirtingų gamintojų TCR automobiliai.
Komanda – senbuvė
„Aš labai prisirišau prie šio automobilio ir komandos, - sako „Lesta Racing Team“ vadovė Inga Kačinskienė. – Mūsų komanda kryptingai eina link savo tikslo, todėl jokių revoliucinių sprendimų nėra, tačiau maži teisingi žingsneliai turi duoti laukiamą rezultatą“.
Pirmas komandos sėkmės faktorius – lenktynininkai. Sportininkai puikiai pažįsta vienas kitą, žino pagrindines komandos „vidaus taisykles“, o svarbiausia – važiuoja kaskart vis greičiau.“
Lyginant su 2020 metų varžybomis Palangoje komandoje atsirado ir vienas naujas žmogus: prie Jono Karklio, Audriaus Navicko ir Aurimo Jablonskio prisijungė Joana Survilaitė. Lietuvos kartingo čempionė, NEZ ralio čempionė pakeitė Nerijų Baliūną.
Automobilis lieka tas pats – „Seat Leon Cupra“. Net ir startinį numerį komanda pasiliko tradicinį – 99.
„Mūsų komandos planams pandemija turėjo įtakos, tačiau lenktynininkai rado galimybių startuoti įvairiose šalyse. Stabilūs rezultatai įvairiose užsienio trasose leidžia teigti, kad visi yra tikrai geros sportinės formos. Būtent stabilūs rezultatai, geras važiavimas įvairiomis oro sąlygomis leidžia optimistiškai žvelgti į artėjančias lenktynes Palangoje. Skirtingai nuo kai kurių kitų komandų, mūsų ekipa tikrai ypač daug dėmesio skyrė testams ir varžyboms, todėl tos smulkmenos, kurios per 8-9 lenktynių valandas tampa ypač svarbios, yra nušlifuotos ir gali prisidėti prie sėkmingo galutinio rezultato“, - sako ekipos strategė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Aurum 1006 km“ lenktynėse pernai TCR klasės automobiliu važiavusi komandas kopė ant trečiojo garbės pakylos laiptelio absoliučioje įskaitoje.


Žiedinės lenktynės – naujas iššūkis
Joana Survilaitė, kurią šiemet matome Lietuvos kartingo čempionato etapuose, labai greitai adaptavosi prie „Seat Cupra TCR“ automobilio.
„Žiemą pagalvojau, kad visai norėtųsi išbandyti jėgas kokiose nors žiedinėse lenktynėse. Su geru bičiuliu Jonu Karkliu pakalbėjome, kad būtų gerai „prasilėkti“, o tas pokalbis netrukus virto realia galimybe. Nors kai Estijos Piarnu trasoje įsėdau į lenktyninį automobilį, jausmai buvo labai prieštaringi. Juk sportinio automobilio buvau nevairavusi nuo 2014 metų, kai baigiau važiuoti ralyje. Prisipažinsiu, atrodė baisu, ir norėjau prašyti, kad komandos vyrukai mane ištrauktų iš šito automobilio. Tačiau po kokių 10 pažinties su trasa ratų jau grįžau į realybę ir pradėjau greitėti“, - pasakoja talentinga lenktynininkė.
Joana atvira – žiedinių lenktynių pasaulis jai buvo menkai pažįstamas. Taip – fizikos dėsniai čia galioja taip pat kaip ir kartinge, kur praleista išties daug metų. Tačiau iki šiol sportininkei labiau įprastos buvo žvyrinės ralio trajektorijos, kur ji važiuodavo ekipaže su savo mama.
„Mes komandoje turime puikų mokytoją – Jonas Karklys tikrai labiausiai patyręs iš visų mūsų komandos vairuotojų, dalyvavęs daugelyje varžybų, puikiai jaučia šio automobilio subtilybes. Todėl reikia tiesiog įdėmiai klausyti jo patarimų ir mokytis. Man tikrai buvo smagu, kad testuose Estijoje mano rezultatai buvo tokie pat, kokius demonstravo jau ne vieneriose lenktynėse šį automobilį vairavę kiti komandos nariai – Audrius ir Aurimas. Vadinasi, visi galime būti greiti, o svarbiausia – stabilūs“, - sako jau supratusi „Aurum 1006 km“ ištvermės lenktynių subtilumus Joana.

REKLAMA

„Aurum 1006 km“ lenktynėse pernai TCR klasės automobiliu važiavusi komandas kopė ant trečiojo garbės pakylos laiptelio absoliučioje įskaitoje.


Svarbu – geri tarpusavio santykiai
Kad komanda gali kopti ant garbės pakylos, slapčia prieš startą, matyt, tikisi visų lenktynėms besirengiančių ekipų vairuotojai ir vadovai. Kas sudaro sėkmės receptą, sunku pasakyti. Kartais genda ir pati galingiausia technika. Kartais koją pakiša varžovų klaida. Nereikia nuvertinti nuovargio.
„Palangoje būna labai karšta. Visomis prasmėmis. TCR automobiliais važiavusios komandos skųsdavosi kaistančiais stabdžiais, tad esame atlikę namų darbų, kad šiemet tokių problemų neturėtume. Tačiau akivaizdu, kad lenktynininkams bus labai karšta. Jau testuose Estijoje pastebėjome, kad sportininkams visą valandą išlaikyti koncentraciją ir stabilų greitį yra labai sunku. Bet sunku bus visiems – mes pasiruošę kovoti“, - sako komandos vadovė.
Jai pritaria ir ekipos naujokė J. Survilaitė: „Mane žavi šios komandos narių bendravimas. Mikroklimatas ir nuotaika tikrai yra puiki. O tokie tarpusavio santykiai dažnai ir yra sėkmės faktorius, gal net svarbesnis už tas šimtąsias ar tūkstantąsias sekundės dalis trasoje. Puikiai vienas kitą suprantame, visi žinome, ko siekiame, o kai nuotaika gera – tai ir iššūkių nebijome“.
„Aurum 1006 km“ lenktynės vyks liepos 14-17 dienomis Palangoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų