
Reikalavimai padangoms
Montuojamų 265/35ZR20 (99Y) XL (priekyje) ir 325/30ZR21 (108Y) XL (gale), GT2 RS naudojimo instrukcija turėjo keletą išskirtinių reikalavimų. Remiantis „Porsche Motorsport“ pateikta specifikacija, prognozuojama padangos laikomoji apkrova turi tikti perduoti 700 AG ir 750 nm į galinius ratus, padangos turi įveikti sunkumus, kuriuos sukelia aukščiausias 2 500 sūkių per minutę sukimo momentas. Būsimoji padanga taip pat turėjo atlikti sklandžius perėjimus iš važiavimo tiesia linija į posūkius, kad trasa būtų įveikta per trumpą laiką.
„Padangų, kurios būtų konkurencingos esant tokiems aukštiems reikalavimams, nėra daug. „Eagle F1 SuperSport RS“ nusipelnė gamintojo, kuris kaip ir „Porsche“ nepaliaujamai siekia tobulybės, pagyrų ir tikrai atspindi „Goodyear“ perėjimą į UUHP segmentą“, - tęsia Nickas Harley.
„Porsche“ taip pat pateiks „N0“ ženklu pažymėtas „Goodyear Eagle F1 SuperSport RS“ padangas mažmeninės prekybos vietose – šios padangos bus skirtos automobilių savininkams, siekiantiems puikių važiavimo savybių ir vairavimo tikslumo sausame kelyje.
Techninės pastabos: Goodyear Eagle F1 SuperSport RS
„Goodyear“ sukūrė specialiai „Porsche Motorsport“ skirtas „Eagle F1 SuperSport RS“, kurios greitai padidino galimybes pasiekti naujų rekordų trasose. Xavieras Fraipontas, „Goodyear“ EMEA produktų kūrimo viceprezidentas, optimistiškai vertina padangų laikomąją apkrovą. „Goodyear“ pademonstravo puikius rezultatus automobilių sporto srityje. Dabar visą savo patirtį ir žinias sudėjome į naująsias „Goodyear Eagle F1 SuperSport RS“, sukurtas Europoje ir skirtas pagerinti sportinių automobilių lygį, daugiausiai dėmesio skiriant lenktynėse naudojamų padangų savybėms“, - teigia X. Fraipontas.


