
Vis dėlto, daugiausiai dėmesio sulaukė lengvai transformuojamas kėbulas. Pavyzdžiui, per keletą minučių keturias duris turintis vienatūris greitai galėjo patapti trijų durų hečbeku. Visas kėbulas priminė kaip LEGO konstruktorių.
Po koncepto kapotu slypėjo 1.2 litro dyzelinis variklis su Common Rail įpurškimo sistema, kuri tuo metu atrodė kaip tikra revoliucija. 2000 metais pristatytas dyzelinis motoras jau tada atitiko Euro 4 išmetamųjų dujų reikalavimus, kurie turėjo įsigalioti tik 2005 metais. Vos 45 arklio galias išvystęs motoras išmesdavo tik 76 g/km Co2 ir šimtui kilometrų suvartodavo vos tris litrus dyzelino.
Nors po kapotu slypėjo pakankamai silpnas motoras, tačiau vos 0.28 oro pasipriešinimo koeficientas ir 750 kilogramų svėręs kėbulas leisdavo mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 13 sekundžių ir pasiekti 160 km/val.maksimalų greitį.
Kodėl ši koncepcija nepateko į serijinę gamybą? 2000 metais didžiausias automobilių gamintojas Italijoje susidūrė su finansiniais sunkumais, kurie vėliau privertė koncerną pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su General Motors ir pasamdyti dabartinį Fiat-Chrysler vadovą Sergio Marchionne, kuris padėjo išgelbėti koncerną nuo bankroto.
Tai tikrai nėra pats gražiausias automobilis pasaulyje, tačiau labai gaila, jog jis nepasirodė Fiat prekybos salonuose. Kodėl? Šio neįtikėtinai taupaus automobilio kaina turėjo siekti vos 5000 eurų ( maždaug 17.000 litų ).
Galerija :





