
„Rikiuotės viduryje yra labai ankšta, tad kiekvienas menkesnis postūmis į priekį gali padaryti didžiulę įtaką“, – po lenktynių sakė „Ferrari“ komandos vadovas.
Pagyrų patobulintam bolidui negailėjo ir Šarlis Lekleras: „Lenktynėse automobilį buvo lengva valdyti“. Jam pritarė ir Sebastianas Vettelis: „Bolidas daro tai, kas jo prašoma. Aš tikiuosi, jog sekantys komandos žingsniai mums padės judėti reikiama linkme“.
„Ferrari“ šiuo metu didžiausią dėmesį skiria prispaudžiamajai jėgai. Ypač galinės dalies, kuri turi didžiulę įtaką posūkiuose, kur „Ferrari“ nori turėtų didesnį pranašumą. Daugiausiai vilčių teikia galinis difuzorius, kuris turėtų leisti „Ferrari“ pilotams į posūkį įvažiuoti agresyviau ir greičiau. Tokiu būdu „Ferrari“ galėtų kovoti dėl aukštesnių pozicijų tose trasose, kuriose pagrindinį vaidmenį atlieka ne galingas variklis, o aerodinamika.

