• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didieji automobilių koncernai su didžiule baime laukia kada Europos Komisija paskelbs naujus taršos reikalavimus visiems lengviesiems automobiliams. Iki šiol visi automobilių kūrėjai žinojo, jog 2020 metais įsigalios dar griežtesni ir dar didesnį galvos skausmą keliantys reikalavimai, kurie greičiausiai dar kartelį padidins ir taip augančias automobilių kainas. 
Europos Komisija siekia, jog visi lengvieji automobiliai būtų tokie pat ekologiški kaip ir elektra varomos mašinos, kurios, teoriškai, neteršia gamtos. Atsižvelgiant į naują Europos Komisijos
išplatintą dokumentą, artimiausioje ateityje visi nauji automobiliai skirti Europos rinkai turės išmesti ne daugiau nei 50 CO2 g/km. Palyginimui, naujos kartos „Toyota Prius“ išmeta 70 g/km CO2.
Vienas pagrindinių Europos Komisijos tikslų, aktyviai propaguoti alternatyvia energija varomas mašinas, kurios turėtų tapti realia alternatyva benzinu arba dyzelinu varomoms mašinoms. Ar tai reiškia, jog Europos Komisija sieks išstumti benzinu ar dyzelinu varomas mašinas? Tikrai ne.
Tyrimą atlikę specialistai teigia, jog automobilių industrija ir žmonės nėra pasiruošę atsisakyti tradicinių mašinų ir jas iškeisti į elektromobilius. Nors hibridines jėgaines turinčios mašinos po truputėlį populiarėja, tačiau jos niekaip nesugeba sudaryti rimtesnės konkurencijos benzinu arba dyzelinu varomoms mašinoms.
Iki 2020 metų visi nauji automobiliai privalo išmesti ne daugiau nei 95 g/km CO2. Tuo tarpu lengvieji komercinės paskirties automobiliai turi išmesti ne daugiau nei 147 g/km CO2.

Didieji automobilių koncernai su didžiule baime laukia kada Europos Komisija paskelbs naujus taršos reikalavimus visiems lengviesiems automobiliams. Iki šiol visi automobilių kūrėjai žinojo, jog 2020 metais įsigalios dar griežtesni ir dar didesnį galvos skausmą keliantys reikalavimai, kurie greičiausiai dar kartelį padidins ir taip augančias automobilių kainas. 
Europos Komisija siekia, jog visi lengvieji automobiliai būtų tokie pat ekologiški kaip ir elektra varomos mašinos, kurios, teoriškai, neteršia gamtos. Atsižvelgiant į naują Europos Komisijos
išplatintą dokumentą, artimiausioje ateityje visi nauji automobiliai skirti Europos rinkai turės išmesti ne daugiau nei 50 CO2 g/km. Palyginimui, naujos kartos „Toyota Prius“ išmeta 70 g/km CO2.
Vienas pagrindinių Europos Komisijos tikslų, aktyviai propaguoti alternatyvia energija varomas mašinas, kurios turėtų tapti realia alternatyva benzinu arba dyzelinu varomoms mašinoms. Ar tai reiškia, jog Europos Komisija sieks išstumti benzinu ar dyzelinu varomas mašinas? Tikrai ne.
Tyrimą atlikę specialistai teigia, jog automobilių industrija ir žmonės nėra pasiruošę atsisakyti tradicinių mašinų ir jas iškeisti į elektromobilius. Nors hibridines jėgaines turinčios mašinos po truputėlį populiarėja, tačiau jos niekaip nesugeba sudaryti rimtesnės konkurencijos benzinu arba dyzelinu varomoms mašinoms.
Iki 2020 metų visi nauji automobiliai privalo išmesti ne daugiau nei 95 g/km CO2. Tuo tarpu lengvieji komercinės paskirties automobiliai turi išmesti ne daugiau nei 147 g/km CO2.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų