REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kadangi tobulėja automobiliai, EuroNCAP pasyvaus saugumo testų metodika irgi kinta. Eilinis vertinimo kriterijų sugriežtinimas įsigalios jau kitais metais. Tuomet, norint puikaus įvertinimo, pėsčiųjų apsaugojimo lygis neturės būti mažesnis nei 60 proc. Na o šią savaitę EuroNCAP dar 12 automobilių sudaužė pagal seną metodiką.

REKLAMA
REKLAMA

Vardan saugumo metalo laužo krūva šią savaitę tapo „Audi Q3“, „BMW 1series“, „Chevrolet Captiva“, „Fiat Freemont“, „Ford Ranger“, „Hyundai Veloster“, „Lancia Thema“, „Lancia Voyager“, „Mercedes-Benz ML“, „Opel Astra GTC“, „Opel Zafira Tourer“ ir „Toyota Yaris“

REKLAMA

Šį kartą tikra sensacija tapo pikapas „Ford Ranger“, nes utilitarus pikapas pirmą kartą gavo puikų penkių žvaigždučių įvertinimą. Net keista, pėsčiųjų apsauga čia siekia 81 proc.

Siūlome jums užmesti akį į EuroNCAP bandymų poligone užfiksuotus vaizdus. Nors dauguma daužomų automobilių dabar gauna aukštus penkių žvaigždučių įvertinimus, tačiau šie bandymai padeda išaiškinti silpniausias naujausių automobilių saugumo sistemų grandis. Be to, kinta ir pati EuroNCAP testų metodika, kuri prisitaiko prie tobulėjančių automobilių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų