REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King“ apie savo atėjimą į Belgijos rinką paskelbė humoristine reklama, kurioje tenka rinktis ne belgų karalių, o kompanijos talismaną, tačiau tai nepatiko šalies karališkajai šeimai, pranešė britų transliuotojas BBC.

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King“ apie savo atėjimą į Belgijos rinką paskelbė humoristine reklama, kurioje tenka rinktis ne belgų karalių, o kompanijos talismaną, tačiau tai nepatiko šalies karališkajai šeimai, pranešė britų transliuotojas BBC.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Burger King“ interneto svetainėje vartotojams primenama, kad 2013 metų liepos 21 dieną Belgijos karaliumi tapo Philippe'as (Filipas), ir sakoma, kad 2017 metų gegužės 19 dieną „apie savo atėjimą į Belgiją paskelbė „Burger King“. Kompanijos pavadinimas reiškia „Mėsainių karalius“.

REKLAMA

„Du karaliai, viena karūna, kas valdys?“, – klausia kompanija ir siūlo vartotojams balsuoti už Philippe'ą arba už „Mėsainių karalių“.

Jeigu vartotojas balsuoja už Philippe'ą, jo paklausiama: „Ar jūs tikras? Ne jis jums paruoš gruzdintų bulvyčių“. Jeigu atsakoma „Taip“, užduodamas dar vienas klausimas: „Ar jūs tikras, kad jūs tikras?“ Ir atsakymo į šį klausimą mygtukas „Taip“ pasidaro daug mažesnis už mygtuką „Ne“.

REKLAMA
REKLAMA

Balsuoti interneto svetainėje galima iki birželio 19-osios. Birželio pabaigoje „Burger King“ planuoja atidaryti savo pirmąjį restoraną Belgijoje.

Belgijos karališkosios šeimos atstovas sakė, kad karaliaus atvaizdo naudojimui reikia gauti monarcho pritarimą, bet šiuo atveju tokio leidimo nebuvo paprašyta.

„Mes tokiam požiūriui nepritariame, – sakė atstovas. – Kadangi tai daroma komerciniais tikslais, mes nebūtume davę leidimo.“

„Burger King“ interneto svetainėje naudojamas pieštinis Philippe'o atvaizdas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų