REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Asso Di Picche“ – projektas apie kurį Jums pasakojome prieš kurį laiką. Dabar atėjo metas susipažinti su „Asso Di Quadri“. Dar vienu Giorgetto Giugiaro projektu, kuris buvo sukurtas turint tokį patį tikslą – pradėti serijinę kompaktiško kupė gamybą. „Asso Di Picche“ ir „Asso Di Quadri“ buvo sukurti to paties automobilių dizainerio, praktiškai tuo pačiu laikotarpiu. Skirtumas tik tas, jog „Asso Di Picche“ buvo skirtas „Audi“, o „Asso Di Quadri“ projekto brėžiniai buvo išsiųsti į BMW būstinę.

„Asso Di Picche“ – projektas apie kurį Jums pasakojome prieš kurį laiką. Dabar atėjo metas susipažinti su „Asso Di Quadri“. Dar vienu Giorgetto Giugiaro projektu, kuris buvo sukurtas turint tokį patį tikslą – pradėti serijinę kompaktiško kupė gamybą. „Asso Di Picche“ ir „Asso Di Quadri“ buvo sukurti to paties automobilių dizainerio, praktiškai tuo pačiu laikotarpiu. Skirtumas tik tas, jog „Asso Di Picche“ buvo skirtas „Audi“, o „Asso Di Quadri“ projekto brėžiniai buvo išsiųsti į BMW būstinę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW Karmann Asso Di Quadri koncepcija


Projektai skirtingi, bet panašūs
Aštunto dešimtmečio pradžioje susitiko dviejų specialius gamintojų poreikius sugebančių patenkinti įmonių vadovai. Kairiajame kampe – „Karmann“ įmonės lyderis, o dešiniajame – „Italdesign“ studijos vizionierius.
Pagrindinė naujo projekto mintis – sportiškas, dviejų durų, keturių vietų kupė. Išvaizdus, patogus ir svarbiausia – prieinamas daugeliui. Iš dalies galėtume pasakyti, jog tai buvo ankstyvoji „Volkswagen Scirocco“ koncepcija.
Dviejų kompanijų projektas, bent jau techniškai, mažai kuo skyrėsi nuo „Volkswagen Group“ automobilių, kuriuos koncernas pristatė netolimoje ateityje. Tai buvo priekiniais ratais varomų automobilių platforma, kuri inžinieriams ateityje galėjo leisti sumontuoti skirtingo galingumo keturių cilindrų variklius bei keturių varančiųjų ratų pavarą.

REKLAMA

BMW Karmann Asso Di Quadri koncepcija


Abiejų bendrovių vadovai turėjo vieną ir tą patį tikslą – gauti pelningą „Volkswagen Group“ kontraktą, kuris užtikrintų finansinį stabilumą. Deja.
Vienam didžiausių Vokietijos automobilių gamintojui nusprendus eiti kitu keliu, „Karmann“ ir „Italdesign“ studijos galva nusprendė tą patį projektą pasiūlyti kitai bendrovei – BMW.
Giorgetto Giugiaro sugrįžęs į „Italdesign“ bendrovės pagrindinį biurą, pradėjo koreguoti „Asso Di Picche“ kėbulo linijas, kurios akivaizdžiai priminė „Audi“ giminės atstovus.
BMW kompanijai skirtas kupė atsikratė itin griežtų, aštrių it peilis formų. Jas pakeitė truputėlį aptakesnis ir ne toks agresyviai atrodantis egzempliorius, kuris vis tiek labai stipriai priminė garsųjį „Volkswagen Scirocco“.

REKLAMA
REKLAMA

BMW Karmann Asso Di Quadri koncepcija


Trečias kartas nemelavo
„Asso Di Quadri“ projektui taip pat nebuvo lemta pasiekti serijinę gamybą. Galbūt tai buvo kaip nors susiję su akivaizdžiomis sąsajomis su „Volkswagen Scirocco“, galbūt BMW buvo susikoncertavusi į visiškai kitokio pobūdžio ratučius. Vis dėlto, trečiasis „Italdesign“ bendrovės bandymas realizuoti gamybai paruoštą koncepciją buvo sėkmingas.

Isuzu Asso Di Fiori koncepcija


Šį kartą „Italdesign“ paslaugomis pasinaudojo „Isuzu“, kuri italų dizaino studijoje buvo pakankamai gerai žinomas svečias. Anksčiau Giorgetto Giugiaro sukūrė „117“ kupė eksterjero dizainą, o vėliau – „117“ kupė pakeitusio „Isuzu Piazza“ kėbulo linijas, kurios įvairių šalių vairuotojus džiugino net dešimt metų.

Isuzu Asso Di Fiori koncepcija


„Asso di Fiori“ – taip buvo pavadinta 1979 metais pirmą kartą pademonstruota kompaktiško automobilio koncepcija, kuri Ženevos automobilių parodoje tapo traukos objektu. Puikūs parodos lankytojų atsiliepimai buvo kaip didžiulis paskatinimas, leidęs paspartinti naujo „Isuzu“ modelio kūrimo darbus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų