REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepavejamų nėra. Tokius žodžius artėjant „DHL Elektrėnai Rally 2016“ ištarė „General Financing team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas. Tačiau į Elektrėnus lenktynininkas vyksta ne žūtbūt aplenkti kitus, o tęsti pasiruošimą Dakarui. „Būti greitu visų pirma reiškia išvengti klaidų,“- teigia B. Vanagas.

Nepavejamų nėra. Tokius žodžius artėjant „DHL Elektrėnai Rally 2016“ ištarė „General Financing team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas. Tačiau į Elektrėnus lenktynininkas vyksta ne žūtbūt aplenkti kitus, o tęsti pasiruošimą Dakarui. „Būti greitu visų pirma reiškia išvengti klaidų,“- teigia B. Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šią vasarą „General Financing team Pitlane“ klaidų darė itin mažai. Liepos mėnesį B. Vanago komanda triumfavo 1006 kilometrų lenktynėse Palangoje, rugpjūtį ant prizininkų pakylos lipo „300 Lakes Rally“ varžybose.

REKLAMA

Drauge su šturmane Greta Germanavičiūte važiuojantis sportininkas sėkmingą sezoną sieks pratęsti Elektrėnuose. Ar pirmasis rudens ralis bus dosnus, paaiškės šeštadienį. Intrigą kelia ir tai, jog jame dalyvaus visi stipriausi Lietuvos ekipažai.

- Benediktai, vasara paprastiems mirtingiesiems – atostogų metas. Autosporte šis laikotarpis – pats darbymetis. Ar bent kartą per šiltąjį sezoną į rankas paėmėte meškerę, nupjovėte baravyką, nunėrėte nuo liepto į ežerą?

REKLAMA
REKLAMA

- Šis klausimas man daugiau filosofinio prado. Nesu atostogavęs jau bent 15 metų. Baisu? (juokiasi) Nėra taip blogai. Dirbu mėgstamą darbą, tad būti su tuo, ką myli, nėra bėdos ir visas 24 valandas per parą. Geriausios atostogos būna nesuplanuotas savaitgalis. Nors srautas yra ir tuomet, bet bent gali pasiduoti tave nešančiai tėkmei. Tuomet būnu „daržove“. Instagrame naudoju hashtag‘ą #DakarNeverEnds, kuris tik pasako, kad kol turiu svajonių, tol netrūks iššūkių joms realizuoti.

- Nesibaigiantis darbas davė vaisių. Laimėjote „ENEOS 1006 kilometrų lenktynes“, absoliučioje „300 Lakes Rally“ įskaitoje lipote ant prizininkų pakylos. Kaip vertinate galimybes šampanu laistytis po Elektrėnų ralio?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Į Palangą važiavome nugalėti. Tikslą pasiekėme. Lietuvos ralio čempionatas yra komandos treniruočių poligonas. Jo metu turime kitų užduočių. Tad, kad neįsiveltume į kovą nuvedančią nuo tikslo, net nesiregistruojame į čempionatą. Nežiūrint į tai šaunu kautis artimoje kovoje su puikiais varžovais. Elektrėnai – dinamiškas ralis. Turėtume ten būti greičiausių tarpe.

- Zarasuose ant apdovanojimų pakylos sakėte, jog kai žinai kur eini, lengviau pataikyti į tikslą. Kokius tikslus keliate „DHL Elektrėnų ralyje“?

REKLAMA

- Šių metų vienas didžiausių komandos tikslų – klaidų eliminavimas. Būtent jos, ilgose, maratoninėse lenktynėse atima galimybę generuoti norimą rezultatą. Jų nebuvimas padėjo mums iškovoti pergalę „ENEOS 1006 km lenktynėse“ ar būti tarp lyderių „300 Lakes Rally“. Tai ką miniu yra pagrindinis strateginis tikslas, kuris susideda iš daugybės smulkių detalių.

- Organizatoriai žada, jog šeštadienį Elektrėnų apylinkėse varžysis visi stipriausi Lietuvos ralio ekipažai. Ar tarp jų yra nepralenkiamų?

- Artėjančiame ralyje bus visa puokštė puikių komandų. Nemanau, kad yra nepralenkiamų ekipažų. Klausimas tik koks Tavo tikslas ir ką padarei, kad igyvendintum savo tikslą. Profesionaliame sporte yra daugiau matematikos ir algoritmų, nei galima būtų pagalvoti iš pirmo žvilgsnio.

REKLAMA

- Pernai turėjote problemų su WRC bolidu. Šiais metais „General Financing team Pitlane“ technika veikia puikiai. Tačiau penkiolikos metų senukui sunku varžytis su naujomis technologijomis. Kaip pavyksta išlikti konkurencingu?

- Pasirinkimas važiuoti šiuo automobiliu – grynai emocinis. Nors bolidui net 15 metų, bet jis vis dar greitas trasoje. Jo laukia ralio sirgaliai, daugelis kurių yra ir mūsų fanai. Darydami savo darbą trasoje su malonumu dalinamės džiaugsmu su visais, kurie yra šios, dabar jau legenda tapusios technikos gerbėjais. Žiūrint techniškai, Subaru Impreza S7 WRC - puikiai subalansuotas automobilis, kuris turi silpnesnį variklį nei pagrindiniai mūsų varžovai, tačiau pakabos geometrija leidžia dalinai atsigriebti dėl variklio pajėgumo.

- Kiek realu, kad 2017 metais Lietuvos ralio čempionate važiuosite nauju automobiliu?

- Dirbame ties 2017 metų „General Financing team Pitlane“ komandos programa. Šiuo metu vilčių, kad atsirasime kitų metų sezone kaip pilnateisis dalyvis – labai mažai. Bet gyvenimas yra netikėtas. Matysim.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų