REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais inovacijų paieška gamintojus priveda prie kažko įspūdingo, o kartais prie to, ko niekas niekada neprašė, nes paprasčiausiai nenorėjo. Būtent taip atsirado „Nissan Murano CrossCabriolet“. Nors ne visi jo nemėgsta, tačiau pardavimai nerodo ir didelio susidomėjimo.
„CrossCabriolet“ aišku yra pagamintas „Murano“ pagrindu, kuris yra visai populiarus visureigis JAV. 2002 metais pristatytas automobilis daugeliu komponentų dalinosi su „Altima“ sedanu, o variklis buvo pasiskolintas iš „350Z“. Pradžiai, visa tai skamba neblogai. Net angliškasis „Top Gear“ išgyrė šį modelį, kas jiems visai nebūdinga, kai kalba eina apie amerikiečiams skirtus automobilius.
Tai paskatino nurėžti stogą nuo populiariojo „Murano“. Tai būtų visai logiška, jei tai būtų paprastas automobilis, tačiau tai yra visureigis. Išskyrus tikruosius bekelės užkariautojus „Land Rover Defender“ ar „Jeep Wrangler“, taip nėra pasielgęs niekas. Iš pirmo žvilgsnio, popieriuje ši idėja turi šiek tiek logikos, bent jau taip manė „Nissan“ vadovybė, tačiau „CrossCabriolet“ pasirodžius rinkoje, prasidėjo visiškai kitokia istorija.




Vien pasižiūrėjus į keistas kėbulo proporcijas, pasidaro aišku, kodėl nei vienas kitas gamintojas iki šiol nepabandė nukopijuoti tokio dizaino. Bet čia problemos nesibaigia. Turbūt didžiausia šiam modeliui nutikusi blogybė yra valdymo charakteristikų suniokojimas. Daugelis žinote, jog panaikinus kietą kėbulo stogą, automobilis tampa kiek guminis. Tačiau šis efektas visureigyje jaučiasi dar stipriau dėl to, kad paprastas „Murano“ valdosi išties puikiai, o „Nissan“ visai nerupėjo, kaip kelyje elgsis jų naujo segmento pradininkas. Dugnas buvo kiek sustiprintas, tai pridėjo beveik pora šimtų kilogramų svorio, bet norimas rezultatas nebuvo pasiektas.
Įtakingas žurnalas „Forbes“ mūsų aprašomą modelį įvardino kaip „Pačią nekenčiamiausią 2011 metų mašiną“, o tai kažką pasako, ypač kai „Nissan“ lyginamas su visiems gerai žinamu „Pontiac Aztek“. Šiek tiek kritikos reikėtų pažerti ir dėl didelės kainos. Bazinis „CrossCabriolet“ už įprastą „Murano“ yra brangesnis beveik 40 tūkst. litų. O tai jau pinigai. Taigi, ne tik kvailai atrodantis ir brangus automobilis nėra populiarus už Atlanto ir pardavimų skaičiai nedžiugina japonų.
Taip pat šis automobilis įrodo, jog neįmanoma nusipirkti stiliaus. Jei nuvažiuosite į JAV ir išvysite atvažiuojantį „CrossCabriolet“, 9 iš 10 jo vairuotojų bus labiau į plastmasines, nei į gyvas panašios moterys. Nors „Nissan“ ir tikėjosi, kad šia mašina daugiau domėsis moterys, tačiau užsibrėžti tikslai tikriausiai nebus pasiekti ir mes nesulauksime „CrossCabriolet“ pamainos.



Kartais inovacijų paieška gamintojus priveda prie kažko įspūdingo, o kartais prie to, ko niekas niekada neprašė, nes paprasčiausiai nenorėjo. Būtent taip atsirado „Nissan Murano CrossCabriolet“. Nors ne visi jo nemėgsta, tačiau pardavimai nerodo ir didelio susidomėjimo.
„CrossCabriolet“ aišku yra pagamintas „Murano“ pagrindu, kuris yra visai populiarus visureigis JAV. 2002 metais pristatytas automobilis daugeliu komponentų dalinosi su „Altima“ sedanu, o variklis buvo pasiskolintas iš „350Z“. Pradžiai, visa tai skamba neblogai. Net angliškasis „Top Gear“ išgyrė šį modelį, kas jiems visai nebūdinga, kai kalba eina apie amerikiečiams skirtus automobilius.
Tai paskatino nurėžti stogą nuo populiariojo „Murano“. Tai būtų visai logiška, jei tai būtų paprastas automobilis, tačiau tai yra visureigis. Išskyrus tikruosius bekelės užkariautojus „Land Rover Defender“ ar „Jeep Wrangler“, taip nėra pasielgęs niekas. Iš pirmo žvilgsnio, popieriuje ši idėja turi šiek tiek logikos, bent jau taip manė „Nissan“ vadovybė, tačiau „CrossCabriolet“ pasirodžius rinkoje, prasidėjo visiškai kitokia istorija.




Vien pasižiūrėjus į keistas kėbulo proporcijas, pasidaro aišku, kodėl nei vienas kitas gamintojas iki šiol nepabandė nukopijuoti tokio dizaino. Bet čia problemos nesibaigia. Turbūt didžiausia šiam modeliui nutikusi blogybė yra valdymo charakteristikų suniokojimas. Daugelis žinote, jog panaikinus kietą kėbulo stogą, automobilis tampa kiek guminis. Tačiau šis efektas visureigyje jaučiasi dar stipriau dėl to, kad paprastas „Murano“ valdosi išties puikiai, o „Nissan“ visai nerupėjo, kaip kelyje elgsis jų naujo segmento pradininkas. Dugnas buvo kiek sustiprintas, tai pridėjo beveik pora šimtų kilogramų svorio, bet norimas rezultatas nebuvo pasiektas.
Įtakingas žurnalas „Forbes“ mūsų aprašomą modelį įvardino kaip „Pačią nekenčiamiausią 2011 metų mašiną“, o tai kažką pasako, ypač kai „Nissan“ lyginamas su visiems gerai žinamu „Pontiac Aztek“. Šiek tiek kritikos reikėtų pažerti ir dėl didelės kainos. Bazinis „CrossCabriolet“ už įprastą „Murano“ yra brangesnis beveik 40 tūkst. litų. O tai jau pinigai. Taigi, ne tik kvailai atrodantis ir brangus automobilis nėra populiarus už Atlanto ir pardavimų skaičiai nedžiugina japonų.
Taip pat šis automobilis įrodo, jog neįmanoma nusipirkti stiliaus. Jei nuvažiuosite į JAV ir išvysite atvažiuojantį „CrossCabriolet“, 9 iš 10 jo vairuotojų bus labiau į plastmasines, nei į gyvas panašios moterys. Nors „Nissan“ ir tikėjosi, kad šia mašina daugiau domėsis moterys, tačiau užsibrėžti tikslai tikriausiai nebus pasiekti ir mes nesulauksime „CrossCabriolet“ pamainos.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų