• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kai kurie ištikimiausi „Volvo“ vairuotojai prisimins laikus, kuomet šios markės automobiliai turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą. Nors nuo paskutinio klasikinės komponuotės „Volvo“ pasirodymo praėjo nemažai laiko, tačiau glaudų ryšį su „Volvo“ palaikanti „Polestar“ ryžosi imtis entuziastus pradžiuginsiančių pokyčių.


Kai kurie ištikimiausi „Volvo“ vairuotojai prisimins laikus, kuomet šios markės automobiliai turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą. Nors nuo paskutinio klasikinės komponuotės „Volvo“ pasirodymo praėjo nemažai laiko, tačiau glaudų ryšį su „Volvo“ palaikanti „Polestar“ ryžosi imtis entuziastus pradžiuginsiančių pokyčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Išskirtinai elektromobilius gaminanti „Polestar“, sulig atnaujinto „2“ sedano pristatymu pareiškė, jog nuo šiol šis modelis bus varomas galiniais arba visais ratais. Tai – ženklus pokytis, nes anksčiau jis buvo varomas priekiniais arba visais ratais.

REKLAMA


https://www.youtube.com/watch?v=Jiinc_QHKug


Kartu su pasikeitusia komponuote, „Polestar 2“ taip pat pasiūlys gerokai daugiau reikšmingų naujovių, dėl kurių Švedijoje sukurtas, bet Kinijoje gaminamas sedanas turėtų tapti patrauklesne „BMW i4“ ar „Tesla Model 3“ alternatyva.


Pigiausia modelio versija nuo šiol turės 299 arklio galias ir 489 Nm sukimo momentą išvystantį elektros motorą, o tai – 68 AG ir 246 Nm daugiau negu prieš tai. Be to, didesnį pajėgumą generuojantis elektros motoras iki 100 km/val. įsibėgės per 5,9 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas Polestar 2
Atnaujintas Polestar 2

Versija, turinti du elektros variklius, bendras elektros pavaros galingumas išaugo iki 421 arklio galių ir 740 Nm, arba 13 AG ir 107 Nm daugiau. Pasirinkus „Performance Package“ opciją, šios versijos galingumas išaugs iki 455 AG.


„Polestar“ atstovai pabrėžia, jog šioje versijoje esantys elektros motorai veikia atsižvelgdami į pasirinktą važiavimo režimą ir daugybę kitų veiksnių. Priklausomai nuo sąlygų, automobilis gali būti varomas tik galiniais arba visais keturiais ratais. Kadangi elektros motorų veikimo greitis yra gerokai spartesnis, papildomą sukibimą su kelio dangą automobilis gaus akimirksniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas Polestar 2
Atnaujintas Polestar 2

Atnaujintame „Polestar 2“ taip pat bus galima džiaugtis gerokai didesniu energijos sunaudojimo efektyvumu. „Long-Range“ versijoje bus naudojama 82 kWh „CATL“ baterija, kurią sudarys 27 moduliai. Tuo tarpu standartinės versijos naudos 69 kWh talpos „LG Chem“ bateriją, su 24 moduliais.


Dėl patobulintos cheminės baterijų sudėties, „Long-Range“ versija gali būti įkraunama iki 205 kW nuolatinės srovės galia, o standartinio modelio – iki 135 kW.


Galiausiai, dėl elektros variklių veikimo optimizacijos, padidėjo visų versijų nuvažiuojamas atstumas. „Longe-Range“ versija su pilnai įkrauta baterija gali nuvažiuoti iki 595 kilometrų siekiantį atstumą, o standartinė versija – iki 635 kilometrų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų