REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Privatizuoti rengiama antroji Lietuvos stipriųjų gėrimų gamintoja "Vilniaus degtinė" verta apie 20 mln. litų, mano jos ilgametis generalinis direktorius Antanas Dobilas. Įmonės įstatinis kapitalas yra 24,408 mln. litų, akcijos nominali vertė - 1 litas, o valstybė už 82,3 proc. "Vilniaus degtinės" akcijų paketą nustatė 5 mln. litų (0,25 lito už akciją) pradinę kainą.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš patvirtinant privatizavimo kainą įmonės akcijos rinkos kaina buvo 0,58 lito.

Bendrovė užima apie 13 proc. šalies stipriųjų gėrimų rinkos. Jos gėrimų struktūroje degtinės sudaro 63 proc. apyvartos, karčiosios trauktinės - 20, saldžiosios trauktinės - 12, likeriai - 3 proc. pardavimo apimčių.

REKLAMA

"Neturiu žodžių dėl nustatytos pradinės kainos. Kiekvienas būtų laimingas įsigyti įmonę taip pigiai. Bendrovė turi gana gerą gamybinę bazę ir galimybes ją plėsti, yra beveik Vilniaus centre, be to, dar turi spirito gamyklą Obeliuose, Rokiškio rajone, kuri visiškai aprūpina įmonę spirito žaliava", - “Eltai” sakė "Vilniaus degtinės" vadovas.

Jis patvirtino, kad asmeniškai neturi jokio suinteresuotumo dėl tokio įmonės įvertinimo, nes nesirengia dalyvauti jos privatizavime. Jo nuomone, vien apie 2,5 ha Vilniuje įmonės užimamas žemės sklypas yra pakankama vertybė, ką jau kalbėti apie statinius ir gamybą.

REKLAMA
REKLAMA

"Vilniaus degtinė" neturi jokių skolų bankams, pačiai jai pirkėjų skolos siekia apie 1,5-2 mln. litų, kurių dalis pamažu susigrąžinama, nes yra patvirtintos teismo.

2002 metus bendrovė baigė pelningai - jos neaudituotas pelnas nedidelis - apie 300 tūkst. litų (2001 metais patirta 1,037 mln. litų nuostolių). Pernai įmonė pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 25,954 mln. litų, arba 1,1 proc. daugiau nei 2001 metais (25,669 mln. litų), o kiekine išraiška buvo augta 5,7 proc. - parduota 318,8 tūkst. dekalitrų gėrimų, užpernai jų buvo realizuota 301,6 tūkst. dal.

Šiemet bendrovė planuoja apyvartą padidinti maždaug dešimtadaliu.

"Reikia tikėtis, kad atsiras pirkėjų konkurencija ir bendrovės kaina kils. Pagrindinė privilegija pirkėjui būtų - turėti rinką, o technologijas galima nesunkiai tobulinti", - sakė A. Dobilas.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų