REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Dvi pagrindinės automobilių saugumo bandymus atliekančios organizacijos - „Euro NCAP“ vadovaujasi tam tikromis taisyklėmis ir metodais, kurie daugeliui atrodo logiški. Tuo tarpu gamintojai norėdami gauti kuo didesnį įvertinimą, automobilius kuria atsižvelgdami į šios organizacijos pastabas. Tačiau mums atrodo, kad Šveicarijoje įsikūrusios organizacijos „DTC“ atliekami bandymai yra labiau atitinkantys realybę.


Dvi pagrindinės automobilių saugumo bandymus atliekančios organizacijos - „Euro NCAP“ vadovaujasi tam tikromis taisyklėmis ir metodais, kurie daugeliui atrodo logiški. Tuo tarpu gamintojai norėdami gauti kuo didesnį įvertinimą, automobilius kuria atsižvelgdami į šios organizacijos pastabas. Tačiau mums atrodo, kad Šveicarijoje įsikūrusios organizacijos „DTC“ atliekami bandymai yra labiau atitinkantys realybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kruopštieji šveicarai automobilių saugumo bandymus atlieka ne su naujais, bet naudotais automobiliais. Moksliniais pagrindais atliekami bandymai parodo, jog ne visi „EuroNCAP“ arba „IIHS“ organizacijų sugalvoti metodai yra tinkami ir veiksmingi. Šiandien pažvelgsime į dešimt „DTC“ organizacijos surengtų bandymų, kurie parodo silpnąsias automobilių vietas.

REKLAMA

PIRMASIS TESTAS


Pirmosios kartos „Škoda Octavia“ pačiuose pirmuosiuose „Euro NCAP“ bandymuose gavo maksimalų įvertinimą, tačiau jeigu automobilį nuvežtume į amerikiečių laboratorijas, kuriose atliekami žiauresni bandymai - pamatytume, jog „Octavia“ nėra jau toks saugus automobilis. „IIHS“ organizacijos sugalvotas testas stengiasi aprėpti maždaug 25% priekinės automobilio dalies, tokiu būdu smūgis paliečia ne tik dešinę, bet ir kairę automobilio pusę.

REKLAMA
REKLAMA


https://www.youtube.com/watch?v=wovrGVEfW58


ANTRASIS TESTAS


Jeigu tokį patį metodą pritaikytume trečios kartos „Golf“ - pamatytume, jog ne pirmos jaunystės automobilis patekęs į avariją neapsaugotų nei jūsų nei automobilyje esančių keleivių. Taip, automobilis pakankamai senas, tačiau pasižiūrėkite kas lieka iš pirmojo statramščio. Ogi - nieko!



https://www.youtube.com/watch?v=aviqS0Lt7sw


TREČIASIS TESTAS


Šį testą išrado ir iki šiol naudoja švediškų automobilių gamintoja „Volvo“. Vietoj to, kad automobiliui leistų atsitrenkti į sieną, jos vietoje pastatomas automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiame teste dalyvavo 5 „Euro NCAP“ žvaigždutes gavęs „Renault Espace“ ir ne ką prastesnį rezultatą parodęs „Fiat Stilo“.



https://www.youtube.com/watch?v=8oMTBxLnqfI


KETVIRTASIS TESTAS


Šį testą būtų galima pavadinti pačiu žiauriausiu. „DTC“ organizacijos specialistai nusprendė pasižiūrėti kaip automobilis deformuosis, jeigu jis atsitrenks į betoninę sieną skriedamas 112 km/val. greičiu. Automobilis šio smūgio neišgyveno, tad tik galima pagalvoti kaip po tokios avarijos atrodytų jame sėdėję žmonės.


Reikėtų paminėti, kad „Euro NCAP“ panašų testą atlieka naudodami žymiai mažesnį greitį.

REKLAMA


https://www.youtube.com/watch?v=GKd75JwsMm0


PENKTASIS TESTAS


Ta pati kieta siena, tie patys ne pirmos jaunystės automobiliai. Skiriasi tik greitis. Šį kartą automobilio greitis siekia net 200 km/val.



https://www.youtube.com/watch?v=47e-I1vgGaM


ŠEŠTASIS TESTAS


Dar vienas testas, kurį kadaise naudojo automobilių gamintojas „Saab“. Šiuo bandymu bandoma imituoti situaciją, kai į lygioje vietoje stovintį automobilį įsirėžia kitas automobilis važiuodamas bent jau 100 km/val. greičiu.



https://www.youtube.com/watch?v=hpUnOqEfsEg


SEPTINTAS TESTAS


Šveicarai nepraleidžia progos išbandyti kelionėms skirtų transporto priemonių. Štai kaip deformuojasi kemperis ką tik atsitrenkęs į betoninę sienelę.

REKLAMA


https://www.youtube.com/watch?v=uEjqKQtOXRk


AŠTUNTAS TESTAS


Jeigu mėgstate keliauti ir į savo automobilį prikraunate milžinišką kiekį daiktų, jums turėtų būti aktualus šis testas. Šveicarai nusprendė pasižiūrėti kokią įtaką avarijos metu gali padaryti nepritvirtinti daiktai, kurie smūgio metu gali trenktis į jūsų ar jūsų vaiko galvą.



https://www.youtube.com/watch?v=Vcyvq2UvSEc


DEVINTAS TESTAS


Nežinome ar traktoriai su priekabomis mūsų šalyje labai dažnai patenka į avarijas, tačiau tokioje šalyje kaip Šveicarija, tokių incidentų netrūksta. Tad testas labai paprastas - automobilis paleidžiamas į traktoriaus priekabą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


https://www.youtube.com/watch?v=31rLZNbJO94



https://www.youtube.com/watch?v=sMO75vWc-Fc


DEŠIMTAS TESTAS


Jeigu esate vilkiko vairuotojas - šis testas skirtas būtent jums. Vienas sunkvežimis skrenda 80 km/val. greičiu ir įsirėžia į kito sunkvežimio galinę dalį. Rezultatas - kraupokas.



https://www.youtube.com/watch?v=Xa06CzSYdNg


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų