Videoportalas „YouTube“ pristatė populiariausius 2011 metų populiariausius vaizdo įrašus Didžiojoje Britanijoje, rašo britų naujienų portalas „The Telegraph“.
Populiariausiu buvo pripažintas vaizdo įrašas, kuriame matomas šuo, o jo burnos judesius įgarsina šuns šeimininkas ir „skundžiasi“ dėl to, ką jis norėtų valgyti. Šis vaizdo klipas per metus buvo peržiūrėtas daugiau kaip 70 mln. kartų.
Antras sąraše liko „T-Mobile“ karališkąsias vestuves išjuokiantis vaizdo klipas. Mobiliųjų paslaugų kompanijos reklama tapo labiausiai Britanijoje „YouTube“ tinklalapyje žiūrėta reklama.
Trečiuoju populiariausiu 2011 metų „YouTube“ vaizdo klipu Britanijoje tapo Holivudo aktoriaus Charliee Sheeno daina. Per metus jis buvo peržiūrėtas daugiau kaip 37 mln. kartų.
Į Britanijos populiariausiųjų „YouTube“ šių metų vaizdo klipų 10-uką taip pat pateko JAV dainininkės Rebeccos Black debiutinė daina „Friday“, kuri visame pasaulyje yra daugiausiai per šiuos metus „YouTube“ tinklalapyje peržiūrėtas vaizdo klipas.
Štai 10 populiariausių „YouTube“ vaizdo klipų Britanijoje 2011 metais: