Naujojo „Apple“ išmaniųjų telefonų flagmano „iPhone 5S“ pardavimų apimtys yra 2 kartus didesnės, nei biudžetinio „iPhone“ modelio „iPhone 5C“, pranešė „AllThings Digital.com“. Tai liudija JAV organizacijos CIRO (Consumer Intelligence Research Partners) atliktas tyrimas.
CIRO ekspertai išsiaiškino, kad paskutiniosiomis rugsėjo dienomis naujų „Apple“ išmaniųjų telefonų pardavimų apimčių santykis buvo 64 proc. prieš 27 proc. naujojo flagmano naudai. Likusius 9 proc. sudarė „iPhone 4S“ pardavimai, sakoma pranešime.
Tuo pačiu 2012 m. laikotarpiu „iPhone 4S“ pardavimų apimtys sudarė 23 proc., primena leidinys. Be to, paaiškėjo, kad „iPhone 5“ savo laiku debiutavo geriau už „iPhone 5S“, nes jo pardavimų rezultatas siekė 68 proc. nuo visų „Apple“ parduotų savo išmaniųjų telefonų.