Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pranešė nuo š.m. rugpjūčio 1 d. galutinai nutraukianti fiksuoto ryšio paslaugų tiekimą Lietuvoje.
Virtualaus fiksuoto ryšio operatoriaus paslaugas „Tele2“ teikė 2004-2005 m., o vėliau jų plėtros atsisakė dėl nepalankių konkurencijai sąlygų ir taikytų aukštų tinklų sujungimo mokesčių, teigia bendrovės atstovai.
Nuo 2005 m. pabaigos sutartys su naujais klientais dėl šių paslaugų nebuvo sudaromos. Anksčiau sutartys sudarę klientai paslauga galėjo naudotis ir toliau.
Kaip įpareigoja įstatymai, apie paslaugos atsisakymą bendrovė klientus informavo laiškais, sakoma bendrovės pranešime.
„Šios paslaugos neplėtojome nuo 2005 m., tačiau nenorėdami nuvilti esamų klientų dar beveik dešimt metų jiems suteikėme galimybę naudotis fiksuotu ryšiu. Tai leido klientams pigiai skambinti, ypač į užsienio šalis. Dabar, kai mobiliojo ryšio kainos ypač sumažėjo, paslauga tapo nebeaktuali“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.