Kompanijos „Apple“ noras atsisakyti anksčiau naudotos „Google Maps“ paslaugos ir pasinaudoti savo firmine kartografine tarnyba, integruota į mobiliąją operacinę sistemą „iOS 6“, sulaukė nemažai kritikos iš „obuolinių“ produktų savininkų. Problemos kilo ne dėl to, jog atsisakyta mėgiamo „Google“ produkto, o todėl, kad mylimos „Apple“ sprendimas, iš kurio tikėtasi nepriekaištingo veikimo, veikia su klaidomis: kai kurie miestai tiesiog neegzistuoja arba keičia savo padėtį (Berlynas netgi sugalvojo persikelti į Australiją), autostrados virsta amerikietiškais kalniukais, o kai kuriuos namus tiesiog galima surasti upėse.

„Apple“, aišku, prašo būti supratingiems ir pakentėti, žadėdama sutvarkyti surastas klaidas: paslauga esą tik žengia savo pirmuosius žingsnius. Savo ruožtu „Business Insider“ bando įtikinti, jog klaidų taisymas vyks greičiau ir paprasčiau, jei „Apple“ kartografinėje tarnyboje dirbs tiek žmonių, kiek jų dirba prie „Google Maps“ – 7 100. Šaltinio teigimu, 1 100 žmonių dirba „Google Maps“ pilnu etatu, tuo tarpu dar 6 000 specialistų yra samdoma. Kompanijos darbuotojai atlieka visą užduočių kompleksą, susijusį su „Google Maps“ gyvybingumu: valdo „Street View“ automobilius, paišo žemėlapius, koreguoja klaidas ir kuria naujus produktus.

Palyginimui: visas korporacijos „Apple“ personalas, įskaitant mažmeninės prekybos vietose dirbančius asmenis, sudaro apie 13 000 žmonių. Turbūt nereikia nė sakyti, jog kompanija iš Kupertino į sau naują sritį žengė šiek tiek nepasiruošusi bei neapskaičiavusi savo ir naujos kartografinės tarnybos galimybių.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų