Kompiuterius gaminančių Japonijos ir P. Korėjos bendrovių vadovai konstatuoja nedidelę naujosios „Microsoft“ operacinės sistemos „Windows 8“ paklausą, pranešė „Bloomberg“.
Viena iš didžiausių pasaulyje kompiuterių gamintojų „Fujitsu“ nesugebės įvykdyti planuotų tiekimo apimčių: pasak bendrovės vadovo Masami Yamamoto, iki finansinių metų pabaigos „Fujitsu“ sugebės parduoti tik 6 mln. kompiuterių vietoje planuotų 7 mln. Tokio rinkos susitraukimo priežastimi jis laiko silpną „Windows 8“ paklausą ir kompiuterių pardavimo sumažėjimą krizės krečiamoje Europoje.
Naujienų agentūra cituoja Japonijos rinkos analitiką Yoshihisa Toyosaki, pareiškusį, kad asmeninių kompiuterių rinkos raida nekelia optimizmo. „Gamintojų viltys dėl pardavimų augimo pristačius „Windows 8“ nepasiteisino, nes klientai vis labiau renkasi nebrangius planšetinius kompiuterius“, - sakė jis.
Dėl mažos „Windows 8“ paklausos su „Fujitsu“ vadovu sutinka ir „Acer“ prezidentas Jimas Wongas, leidiniui „DigiTimes“ pareiškęs, kad vartotojai vangiai domisi „Windows 8“. Savo ruožtu „Asus“ finansų direktorius Davidas Changas prieš mėnesį konstatavo, kad „Windows 8“ paklausos jokiu būdu negalima vadinti gera“.
Tiesa, ne visi asmeninių kompiuterių gamintojai nusiteikę taip pesimistiškai: antai „Dell“ vadovas Michaelas Dellas neseniai pareiškė, kad gruodžio viduryje „Windows 8“ paklausa JAV rinkoje buvo stipri. Pati „Microsoft“ buvo pranešusi, kad „Windows 8“ per pirmąjį pateikimo rinkai mėnesį pralenkė „Windows 7“: per 30 dienų nuo „Windows 8“ pristatymo buvo parduota 40 mln. šios OS licenzijų.