• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Brauno universiteto studentas Brandonas Yoshimura sukūrė interneto svetainę „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą.

REKLAMA
REKLAMA

Yoshimura nusprendė sukurti šį tinklalapį, kad nuo įkyrios reklamos pavargę vartotojai ją žiūrėtų patys.

REKLAMA

Skelbiama, kad keli vartotojai turi galimybę laimėti kompiuterius, televizorius arba dovanų čekius.

Interneto svetainėje jau užsiregistravo du tūkstančiai žmonių. Norint gauti prizą, jiems reikia surinkti atitinkamą balų kiekį. Tam vartotojai turi peržiūrėti reklamą, o vėliau atsakyti į kelis klausimus. Taip įsitikinama, kad žiūrovai atidžiai stebėjo reklamą.

„Loffles“ pradėjo veikti birželį, o tinklalapio kūrimas užtruko metus. Per tą laiką 500 tūkstančių dolerių į jį investavo kompanijos „Amazon“, „Starbucks“ ir kt. Yoshimura komandoje dirba šeši žmonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų