Brauno universiteto studentas Brandonas Yoshimura sukūrė interneto svetainę „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą.
Yoshimura nusprendė sukurti šį tinklalapį, kad nuo įkyrios reklamos pavargę vartotojai ją žiūrėtų patys.
Skelbiama, kad keli vartotojai turi galimybę laimėti kompiuterius, televizorius arba dovanų čekius.
Interneto svetainėje jau užsiregistravo du tūkstančiai žmonių. Norint gauti prizą, jiems reikia surinkti atitinkamą balų kiekį. Tam vartotojai turi peržiūrėti reklamą, o vėliau atsakyti į kelis klausimus. Taip įsitikinama, kad žiūrovai atidžiai stebėjo reklamą.
„Loffles“ pradėjo veikti birželį, o tinklalapio kūrimas užtruko metus. Per tą laiką 500 tūkstančių dolerių į jį investavo kompanijos „Amazon“, „Starbucks“ ir kt. Yoshimura komandoje dirba šeši žmonės.