JAV žurnalas „Forbes“ įvertino ir apžvelgė lietuvių IT paslaugų bendrovės „Devbridge“ darbo su klientais kultūrą bei jos įsikūrimo istoriją.
Straipsnyje „Devbridge Group Brings Craftsmanship And Transparency To Software Design And Development“ portalo „Forbes“ autorius pastebi, kad „Devbridge“ naudoja neįprastą verslo modelį, kuriuo didelis dėmesys skiriamas užtikrinti kuo aukštesnį skaidrumo lygį aptarnaujant ir apmokestinant klientus.
„Mes naudojame mūsų pačių kurtus įrankius ir sprendimus, kurie parodo klientams, kaip kasdien dirbame ir kaip kuriame ar plėtojame jų produktą“, – „Forbes“ teigė Aurimas Adomavičius, „Devbridge Group“ įkūrėjas ir prezidentas.
„Forbes“ apžvelgia bendrovės įrankius, naudojamas palaikyti santykius su klientais. Pavyzdžiui, „PowerUp“ įrankio pagalba klientai bet kuriuo metu gali matyti, kurie „Devbridge“ komandos nariai darbuojasi su jų projektu ir kiek laiko jie kasdien jam skiria.