Estijos centrinio banko duomenimis, šalies gyventojai vis aktyviau prekes ir paslaugas įsigyja internete.
Nuo šių metų gegužės centrinis bankas rinko duomenis ir skelbė statistiką apie tai, ką estai perka internete. Remiantis šiais duomenimis, Estijos gyventojai nuo gegužės internete nusipirko prekių ir paslaugų už 126 mln. eurų.
Šalies statistikos agentūros duomenimis, internetinių pirkėjų skaičius Estijoje nuo 2005-ųjų beveik patrigubėjo. Daugiau nei pusė pirkėjų (54 proc.) yra moterys. Maždaug trečdalis pirkinių buvo bilietai į koncertus, teatrą, kino teatrus ir pan., o su kelionėmis ir apgyvendinimu susijusios paslaugos taip pat sudaro trečdalį estų pirkinių internete. Rūbai ir sporto įranga sudaro 26 proc. pirkinių, o 15 proc. - knygos, žurnalai ir internetinė mokymosi medžiaga.
Praėjusių metų pabaigos ES statistikos agentūros „Eurostat“ duomenimis, Estijos pirkėjų internete dalis yra maždaug dvigubai mažesnė nei Europos Sąjungos (atitinkamai 16 proc. ir 34 proc.).
Ateityje pirkėjų internete skaičius Estijoje turėtų išaugti dar labiau, nes, remiantis pernai atlikta „TNS Emor2“ apklausa, kas penktas Estijos gyventojas ketino įsigyti prekių ir paslaugų iš užsienio.