Išmaniųjų telefonų „Blackberry“ gamintoja Kanados bendrovė „Blackberry“ (buvusi RIM) ketina pateikti rinkai gausybę ekonominės klasės telefonų, kurie būtų prieinami vidutines bei mažas pajamas gaunantiems žmonėms.
Taip siekiama labiau įsitvirtinti išmaniųjų telefonų rinkoje, kurioje dėl „Apple“ ir „Android“ išmaniųjų gamintojų konkurencijos „Blackberry“ lieka vis mažiau vietos.
Naujieji telefonai, tarp kurių bus ir modeliai su mechanine QWERTY klaviatūra, ir modeliai be klaviatūros (su sensoriniais ekranais), naudos naująją „Blackberry“ operacinę sistemą „Blackberry 10“, pranešė „The Canadian Press“.
Nebrangūs „Blackberry“ išmanieji bus pardavinėjami Indijoje, Indonezijoje ir kai kuriose kitose besivystančiose šalyse, kurių rinkos labiausiai domina bendrovę, sakoma pranešime. Kitose besivystančiose šalyse „Blackberry“ pardavinės savo išmaniųjų modelius su ankstesne „Blackberry 7“ OS.
„Blackberry“ kelia nerimą dėl konkurencijos su „Apple“ ir „Android“ išmaniųjų telefonų gamintojais prarandamos pozicijos globalioje rinkoje. Rinkos tyrimų bendrovės „Gartner“ duomenimis, paskutinį 2012 m. ketvirtį „Blackberry“ platformos rinkos dalis sumažėjo iki 3,5 proc., palyginti su 8,89 proc. 2011 m. pabaigoje.