Planšetinių kompiuterių „iPad“ pardavimų mažėjimas buvo vienas iš ryškiausių faktorių, kurie buvo minimi „Apple“ ketvirčio veiklos ataskaitoje. Per ketvirtį pardavimai sumažėjo 25%, per metus kiek mažiau – 14%, tuo tarpu kompanijos pajamos stabiliai mažėjo 27% abiem laikotarpiais.
Kitais žodžiais tariant, net ir pigesnio „iPad mini pasirodymas neleido „Apple“ sustiprinti savo pozicijų planšetinių kompiuterių rinkoje. Antra vertus, kažkur reikalai nėra tokie prasti – „iPad“ rinkos dalis Kinijoje sudaro 50%, o pardavimai čia išaugo 48%.
Pastaroji statistika privertė analitikus kurti pesimistines prognozes. „DigiTimes“ praneša, jog III ketvirtyje „iPad“ pardavimai gali sumažėti nuo dabartinių 14,6 mln. iki 10-12 mln. vienetų. Ekspertų vertinimu, maždaug trečdalis realizuotų „iPad“ buvo su 9,7 colių ekranu, tuo tarpu likusi dalis – kompaktiški „iPad mini“.
Jei I ketvirtyje „Apple“ užėmė 40% pasaulinės planšetinių kompiuterių rinkos, tai II ketvirtyje šis rodiklis galėjo sumažėti iki 30-35%. Kadangi nauji „iPad“ modeliai vargu ar pasirodys anksčiau rugsėjo mėnesio pabaigos, III ketvirtyje situacija tik blogės.
Ekspertai iš kompanijos „Citi Research“ mano, jog III ketvirtyje „iPad“ tiekimas sumažės 7% lyginant su analogišku laikotarpiu 2012 metais. Net jei „Apple“ pavyktų metų pabaigoje „iPad“ pardavimus padidinti 75%, lyginant su praėjusiais metais augimas sudarytų vos 6%.