Vilniaus meras Valdas Benkunskas sako, kad linijos tikslas ne gąsdinti visuomenę, o nuraminti ir suteikti patikimą informacijos šaltinį.
„Informavimas ir informacijos turėjimas tikrai padeda turėti didesnę ramybę visuomenėje. Dėl to po pasiruošimo yra sukurta trumpoji atskira linija – 19101, kur gyventojai galės pasiskambinti ir atskirai apmokyti dedikuoti operatoriai teiks informaciją“, – penktadienį žurnalistams Vilniuje sakė V. Benkunskas.
„Gyventojai galės paskambinti ir gauti aktualiausią informaciją apie civilinės saugos klausimus pradedant, kur yra artimiausia priedanga, ką daryti išgirdus sirenas ir panašiai“, – kalbėjo meras.
Anot V. Benkunsko, pagrindiniai teikiamos informacijos šaltiniai – internetinis tinklapis „LT72“ ir informacinis leidinys „Jei krizė arba karas: Kaip elgtis?“ apie pasirengimą galimoms krizinėms situacijoms.
Šiuo metu konsultuoti civilinės saugos klausimais apmokyti dešimt žmonių.
Linija veiks darbo dienomis nuo 8 val. ryto iki 17 valandos.
„Linija turbūt turės dvi paskirtis – tai yra konsultacija taikos metu ir, jeigu netyčia ekstremali situacija (kils – BNS), tuomet ji savaime aišku jau dirbtų dvidešimt keturi septyni“, – sakė savivaldybės atstovas Laurynas Jakubauskas.
Telefoninė linija yra liepą pristatyto Vilniaus gynybos politikos plano dalis.
Vykdant šį planą rugpjūčio mėnesį Vilniuje atidaryta visiems gyventojams atvira bepiločių orlaivių treniruočių erdvė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!