• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius kartu su „Susisiekimo paslaugų“ vadove Modesta Gusaroviene pristatė Vilniaus viešojo transporto ambiciją iki 2030 metų.

Penktadienį Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius kartu su „Susisiekimo paslaugų“ vadove Modesta Gusaroviene pristatė Vilniaus viešojo transporto ambiciją iki 2030 metų.

REKLAMA

Vilnius ir toliau siekia geresnių paslaugų vilniečiams ir pristato viešojo transporto ambiciją iki 2030 m.: elektrinis, greitas ir kokybiškas. Šią strategiją dar turėtų patvirtinti ir miesto taryba. 

Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius sako, kad viena svarbiausių miesto vizijų yra darnus judumas, kuris apima ir viešąjį transportą.

„Viešojo transporto naudojimasis kelis metus iš eilės kyla. Dabar, dėl pandemijos, viešojo transporto naudojama mažiau, tačiau tikimės, kad po pandemijos viešojo transporto naudojimas sugrįš į buvusius skaičius“, – pastebi R. Šimašius.

Kaip teigia meras, ilgus metus didele problema buvo transporto gedimai. 

„Būdavo keliolika atvejų per dieną, kai viešasis transportas nebaigdavo savo maršruto dėl gedimų. Dėl to griūdavo grafikai. Dabar tokių atvejų mažiau, nes parkas yra atnaujinamas. Žmonėms dabar labiau kyla klausimas ne ar atvažiuos transportas, o koks jis atvažiuos: ar patogus, ar yra Wi-Fi, ar veikia kondicionierius“, – sako R. Šimašius. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak mero, dažnam vilniečiui kyla klausimas, kada atsinaujins troleibusų parkas. R. Šimašius pastebi, kad daugės autonominės ridos troleibusų, kuriems nereikės laidų. 

REKLAMA

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė sako, kad iki 2030 metų užsibrėžiamas tikslas, kad nebeliktų iškastiniu kuru varomų transporto priemonių.

„Yra tikslas, kad iki to laiko parką sudarytų 55 proc. elektrinio ir 45 proc. alternatyviais degalais varomo transporto. Turėtų nelikti dyzelinių autobusų, tik elektriniai ir dujiniai“, – pastebi M. Gusarovienė.

Taip pat užsibrėžiama, kad nebeliktų senesnių nei 10 metų autobusų ir ne senesnių nei 15 metų autobusų. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak M. Gusarovienės, iki 2030 metų ypač bus orientuojamasi, kad viešasis transportas būtų pritaikytas specialių poreikių turintiems keleiviams. 

Kaip sako „Susisiekimo paslaugų“ vadovė, taip pat užsibrėžiamas tikslas pagreitinti keliones. 

„Norime pagreitinti keliones apie 10 procentų. Tą įgyvendinti padės ir A juostų plėtimas. Numatoma, kad iki 2030 metų būtų numatyta apie 60 kilometrų A juostų“, – pasakoja M. Gusarovienė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų