Šiuo metu Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Savanorių prospekto žiede, montuojama estakada bus ilgiausia Vilniuje ir Lietuvoje. Bendras estakados ilgis sieks 380 m, iki šiol jau sumontuota 90 m metalinės perdangos. Trečiadienį bus galima stebėti, kaip ant betoninių atramų užstumiama nauja perdangos dalis.
Naujoji estakada bus 4-ių eismo juostų. Savo ilgiu dabartinę ilgiausią šalies estakadą, Vilniuje jungiančią Konstitucijos prospektą su Ukmergės gatve, ji lenks daugiau nei pusantro karto. Tiesiant neįprastai ilgą estakadą bus naudojama sudėtinga technologija – transporto žiedo viduryje, kur atstumas tarp atramų didžiausias, ties Geležinio Vilko gatve bus įrengta ant metalinių sijų pakabinta arka, sakoma pranešime spaudai.
Aplinkkelio trasoje statomi ir kiti svarbūs objektai – viadukas pėstiesiems ir dviračiams virš greito eismo gatvės, viadukas virš Naugarduko gatvės, tunelis po geležinkeliu Vilnius–Kaunas, viadukas tarp Tunelio ir Iešmininkų gatvių, rekonstruojamos aplinkkelio prieigose esančios gatvės. Be to, jau pradėta kloti būsimos greito eismo gatvės, kurios ilgis sieks 2,9 km, asfalto danga. Tiesiant aplinkkelį liepos mėnesį atlikta darbų už beveik 9 mln. litų. Iš viso aplinkkelio statybose jau atlikta daugiau kaip 30 proc. darbų.
Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Šis aplinkkelis integruos Vilniaus miesto transporto sistemą į transeuropinį kelių tinklą, sumažins tranzitinio ir vietinio transporto srautus miesto centre. Miesto centrinėje dalyje, senamiestyje ir gyvenamuosiuose rajonuose sumažės neigiamas transporto poveikis aplinkai.
Aplinkkelį tiesia Savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“ ir AB „Kauno tiltai“. Bendra projekto vertė – 267,8 mln. litų, statybos darbų kaina – 262,5 mln. litų.