Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė BNS pranešė, kad paskutinis lėktuvas iš Vilniaus pakils ketvirtadienį 21 val. 20 min., o tūps - 20 val. 55 min. Anot jos, pirmoji skrydžius iš Kauno pradės oro bendrovė „Wizz Air“ - jos lėktuvai kils į Oslą, Barseloną, Nicą ir Londono Liutono oro uostą.
Preliminariais skaičiavimais, į Kauną iš Vilniaus bus perkelta iš viso 3,1 tūkst. skrydžių ir 300 tūkst. keleivių. Be to, Kauno oro uostas per šį laiką aptarnaus 460 „savo“ skrydžių ir 75 tūkst. keleivių.
Vilniaus oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.
Skrydžių į Kauną neperkėlė vienintelė Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, o kitos bendrovės perkėlė ne visus skrydžius ir lauks, kol bus atnaujintas eismas Vilniuje.
Trečiadienį kelyje nuo Kauno iki oro uosto vis dar vyko darbai: buvo braižomos kelio juostos, eismas tebevyko viena juosta abiem kryptimis. Oro uosto ir Automobilių kelių direkcijos atstovai teigia, kad iki liepos 14 dienos technika iš kelio bus patraukta ir užtikrintas eismas 70 kilometrų per valandą greičiu.
Laikinajame Kauno oro uosto terminale, kuris kol kas yra pustuštis, trečiadienį taip pat tebevyko darbai, baigiamos tvarkyti kavinės, oro uosto įranga. Oro uosto atstovai sako, jog terminalas visu pajėgumu pradės veikti ankstų penktadienio rytą. Tuo metu laikinoji automobilių stovėjimo aikštelė ir kita transporto infrastruktūra jau parengta didesniam keleivių srautui.
Daugiau nei mėnesį iš Vilniaus į Kauną intensyviau kursuos viešasis transportas: traukiniai kursuos daugiau nei 20 kartų per dieną, važiuos ir vienas naktinis traukinys, dažniau kursuos tarpmiestiniai autobusai, o 29-o maršruto miesto autobusas važinės dažiau nei į prasta, be to, oro uostą galima pasiekti taksi arba automobiliu.