REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol kas, kol dar uostamiestyje negalima naudotis pasukamuoju tilteliu, AB "Smiltynės perkėla“ autotraukinukas norinčiuosius per AB "Klaipėdos laivų remontas“ teritoriją į keltą "Nida“, kuris dėl Danės upės krantinės remonto darbų kelia iš laikinai įrengtos vietos Kruizinių laivų terminale, veža  nemokamai.

REKLAMA
REKLAMA

Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius turi žinių, kad galbūt net šią savaitę jau bus galima naudotis pasukamuoju tilteliu.

REKLAMA

Paklaustas, ar traukinukas ir toliau vežios žmones į keltą, bendrovės "Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Darius Butvydas atsakė, kad vežios, jeigu bus norinčiųjų. Tačiau kadangi jis jau atliks ne tiek būtiną, kiek atrakcijos funkciją, už važiavimą traukinuku ketinama imti pinigus.

Jeigu norinčiųjų važiuoti už pinigus nebus, tada bus sprendžiamas klausimas, ką daryti su antruoju "Smiltynės perkėlos“ traukinuku.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu kitas bendrovės traukinukas veža žmones į Lietuvos jūrų muziejų. Atsižvelgiant į sunkmetį, šiemet 0,5 Lt buvo sumažinta važiavimo juo kaina: suaugusiajam - nuo 3 iki 2,5 Lt, o vaikui - nuo 2 iki 1,5 Lt.

Jeigu nebus norinčiųjų važiuoti traukinuku per "Klaipėdos laivų remonto“ teritoriją iki kelto už pinigus, galbūt traukinukas vežios žmones iš antrosios perkėlos per kalnelį iki paplūdimio. Tačiau joje į Smiltynę žmonės keliasi daugiausia su dviračiais, tad abejojama, ar traukinukui  liktų keleivių. Gal reikės antro traukinuko į muziejų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak D. Butvydo, tai, kas bus daroma su antru traukinuku, priklausys nuo oro sąlygų ir keleivių srautų. Jeigu jo paslaugomis naudotis norinčiųjų bus mažai, galbūt bendrovei labiau apsimokės jį tiesiog pastatyti ir neeksploatuoti. Nors didelio pelno iš traukinukų ir nesitikima, tačiau eksploatavimo kaštai vis tiek turėtų atsipirkti.

Įmonės vadovo teigimu, kol kas keleivių, kurie naudojasi bendrovės keltų paslaugomis, srautai nėra dideli. Šiemet balandį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, keleivių srautai buvo per pus mažesni. Gegužę jie irgi nebuvo didesni.

"Mūsų veikla labai priklauso nuo oro sąlygų ir keleivių srautų. Per sezoną privalome užsidirbti,  eksploatuodami traukinukus irgi negalime patirti nuotolių“, - ve.lt sakė D. Butvydas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų