• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švietimo ir mokslo ministerija (ŠMM) kviečia studentams atstovaujančias organizacijas aktyviai bendradarbiauti keliant šalies aukštojo mokslo kokybę. Studentams siūloma finansinė parama ištirti ir palyginti šalies aukštųjų mokyklų materialines sąlygas, skatinamųjų stipendijų skyrimo tvarką bei apeliacijų dėl vertinimo rezultatų procedūras.

REKLAMA
REKLAMA

Pasirinkę projektą "Teisingumas studijuojantiems" studentai ištirs, kokios skirtingų aukštųjų mokyklų studentų galimybės apeliuoti, kai abejojama gauto įvertinimo teisingumu.

REKLAMA

Projektas "Studijų erdvė" skirtas palyginti, kokias materialines sąlygas studijoms šiuo metu sudaro aukštosios mokyklos. Jame detaliai pateikiama, kiek pastarosios turi auditorijų, laboratorijų, kokia yra jų būklė, kaip dirba bibliotekos, ar aukštoji mokykla turi pakankamai išteklių suteikti geras sąlygas visiems studijuojantiems.

REKLAMA
REKLAMA

Projektu "Studentų skatinimo efektyvumas" siekiama ištirti, kokia šiuo metu yra atskirose aukštosiose mokyklose taikoma studentų skatinimo tvarka. Norima išsiaiškinti, kiek studentų ir už kokius pasiekimus gauna skatinamąsias stipendijas, koks jų dydis, kaip šios stipendijos atlieka savo paskirtį - motyvuoja studentus siekti kuo aukštesnių akademinių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ŠMM informuoja, kad studentams atstovaujančios organizacijos turėtų atlikti tyrimus atskirose aukštosiose mokyklose, palyginti rezultatus, išskirti gerosios praktikos pavyzdžius ir siūlyti rekomendacijas, ką ir kaip būtų galima tobulinti. Taip pat apie tyrimų išvadas informuoti akademinę bendruomenę ir visuomenę.

Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų atstovybės, Lietuvos studentų sąjunga ir Lietuvos studentų atstovybių sąjunga konkursui paraiškas gali teikti iki balandžio 1 dienos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų