REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Radinys maisto į namus užsakyme sukėlė nuostabą ne vienam internautui. Paukštienos patiekale – plunksnų likučiai. Restoranas sako, kad mėsoje likę šereliai žmogui nėra pavojingi, tačiau pripažįsta, kad į klientų lėkštę papuolė dėl darbuotojų neatidumo.

Radinys maisto į namus užsakyme sukėlė nuostabą ne vienam internautui. Paukštienos patiekale – plunksnų likučiai. Restoranas sako, kad mėsoje likę šereliai žmogui nėra pavojingi, tačiau pripažįsta, kad į klientų lėkštę papuolė dėl darbuotojų neatidumo.

REKLAMA

Maisto į namus užsisakiusi Julija (vardas pakeistas – aut. past.) liko ir nevalgiusi, ir pasibaisėjusi. Radinys maisto dėžutėje privertė išsižioti.

Mėsoje rado šerelių

Kaip sako skaitytoja, karantino metu ji dažnai užsisako maisto į namus. Taip moteris stengiasi remti vietinį verslą.

„Tokiu būdu esame atradę keletą nuostabių vietų, iš kurių gauti vakarienę yra absoliuti šventė. Tą vakarą mums nepasisekė“, – dalijasi Julija.

Vakarienei moteris iš Kauno „Akropolyje“ esančio restorano „Kinų Rožė“ užsisakė skrudintos antienos saldžiarūgščiame padaže. Tačiau pradėjus valgyti Julija pamatė, kad mėsoje yra anties plunksnų likučių.

REKLAMA
REKLAMA

Netrukus Julija radiniu pasidalino socialinėje erdvėje. Nuotrauka sulaukė daugiau nei tūkstančio internautų reakcijų.

Su tv3.lt nuotrauka ir pasakojimu pasidalinusi Julija sako tiesiog norinti paprašyti vietinių verslų pagarbos klientams.

REKLAMA

„Pagrindinė žinutė, kurią norėtųsi nusiųsti vietos verslininkams, kad mes jus mylim, norim, kad išgyventumėt karantino laikotarpį, bet tuo pačiu, remdami jus, tikimės bent minimalių pastangų ir pagarbos“, – sako Julija.

Restoranas: šerelių darbuotojai nepastebėjo

„Kinų rožė“ atsakymą dėl susidariusios situacijos tv3.lt pateikė raštu. Kaip rašoma restorano direktorės Laimos Jakovlevos laiške, internete pastebėjus moters nusiskundimą dėl šerelių mėsoje, restoranas iš karto pradėjo aiškintis situacijos priežastis.

REKLAMA
REKLAMA

L. Jakovleva teigia, kad „Kinų rožė“ bendradarbiauja su UAB „Bidfood Lietuva“, iš kurios ir gauna šaldytus produktus. Ant gaunamos šaldytos antienos etiketės, kaip sako restorano direktorė, nėra nurodyta, kad maisto produkte gali pasitaikyti antienos plunksnų ar šerelių.

Restorano direktorė komentuoja, kad tik atšaldžius antieną, ant mėsos pašalinių šerelių nematyti. Jie pasirodo tik toliau apdorojant produktą. „Kinų rožė“ atsiuntė ir šaldytos antienos nuotraukų, jas galite matyti aukščiau.

„Vidinio patikrinimo metu nustatyta, kad tik išvirus mėsą vietomis buvo pastebėti 2–3 mm ilgio nuo plunksnų likę šereliai. Padarius vidinį patikrinimą ir peržiūrėjus 9 kg išvirtos antienos produkcijos, 2–3 mm šerelius pastebėjome ant 0,4 kg produkcijos. Antiena su šereliais (0,4 kg) iš prekybos išimta. Vidinio patikrinimo metu nustatyta, kad gaunant sušaldytas antienos šlauneles, ant 5–10 proc. žaliavos pasitaiko plunksnų šerelių“, – rašo L. Jakovleva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Restoranas susisiekė su UAB „Bidfood Lietuva“ ir paprašė pasiaiškinti dėl pasitaikančių šerelių ant gaunamos antienos odelių. Įmonės atsakymo restoranas dar negavo.

„Mūsų išvada ir paaiškinimas būtų toks, kad gaminant patiekalą į jį pateko antienos gabaliukas su šereliais dėl darbuotojų neatidumo ir nepastabumo. Nuo šiol visa produkcija bus labai atidžiai tikrinama ir peržiūrima. Taip pat, mūsų pastebėjimu ant antienos odelės likę šereliai sveikatai nekenkia, tačiau neatitinka estetinio vaizdo reikalavimų“, – situaciją komentuoja L. Jakovleva.

„Kinų rožė“ direktorė informuoja, kad su UAB „Bidfood Lietuva“ Kauno „Akropolyje“ esantis restoranas bendradarbiauja jau septynerius metus, anksčiau jokių skundų dėl nekokybiškos antienos ar kitų šaldytų produktų gauta nebuvo.

Susidūrėte su panašia problema? Papasakokite mums, konfidencialumą garantuojame.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų