„Svarbiausias pokytis pastačius tiltą yra susijęs su didžiuliais automobilių srautais, kurie dabar yra apgulę miesto centrą ir senamiestį. Naujasis tiltas nukraus šiuos eismo srautus. Ženkliai pagerės Šilainių ir Vilijampolės gyventojų susisiekimas su kitomis miesto dalimis“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas. Per parą Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankryžą visomis kryptimis kerta apie 70 tūkstančių automobilių, iš kurių daugiau nei pusę sudaro tranzitinis transportas.
„Didžiąją dalį šių srautų nuo miesto senamiesčio nukreips naujasis tiltas. Be to pastačius tiltą atsiras nauja jungtis pėstiesiems bei dviratininkams, o tai dar labiau sutvirtins dviejų upių krantų saitus“, - pabrėžė G. Petrauskas. Specialistų teigimu Kėdainių tiltas didžiausią transporto krūvį nuims ne tik nuo Gimnazijos ir Šv. Gertrūdos gatvių sankirtos, bet ir vadinamojo pilies žiedo, Rotušės aikštės ir jos prieigų. Statybos už 1,5 metų Planuojama, jog techninio tilto projekto rengimas užtruks iki 2018 metų pabaigos. Statybos darbų konkursas turėtų prasidėti 2019 metų pradžioje, o realus statybų startas – įpusėjus 2019-iesiems. Konkurso darbus vertino komisija, sudaryta iš žinomų architektų, Kauno savivaldybės atstovų ir kitų sričių ekspertų. Ryšių su visuomene skyriaus informacija