„Bendra praktika rodo, kad tokie kompiuterio virusai gali būti pasigaunami labai įvairiais būdais: per elektroninį paštą, neteisingas url nuorodas ir panašiai. Vis dėlto dažniausiai virusas pasigaunamas lankantis neaiškios kilmės puslapiuose. Pavyzdžiui, jei šeima turi mažametį vaiką – didelė tikimybė, kad pats benaršydamas ir ieškodamas vaikiškų žaidimų internete, galėjo pasigauti šį virusą, nes tokiuose puslapiuose daugiausia ir būna visokių užslėptų virusų“, - aiškina A. Mardosa.
Norėdami išvengti tokių situacijų, pasak A. Mardosos, turėtumėte reguliariai tikrinti savo kompiuterį su antivirusinėmis programomis, o jei toks langas vis tik iššoko – reiktų ieškoti informacijos apie reklamos „tiekėją“ (šiuo atveju tai yra būtent GoSave). Dažniausiai internete nesunku patikrinti ar tai virusas, ar legalus reklamos transliuotojas. Taip pat, bet kuriuo atveju, nutikus tokiam incidentui reiktų kompiuterį perduoti į specializuotus kompiuterių remonto centrus.
Atidžiau sekite, kur naršote
Reklamos skyriaus vadovas A. Mardosa tikina, kad netinkamas reklamas vaikai gali pamatyti ne tik tada, kai kompiuteris užkrėstas virusu, bet ir tuomet, kai suaugusieji lankosi įtartino turinio puslapiuose.
„Gali būti vienas iš tokių variantų, kad žmogus lankosi atitinkamo turinio puslapiuose, todėl yra pasigavęs vadinamąjį „remarketingo sausainiuką“. Taip pat gali būti, kad pagal kompiuterio naršymo istoriją atrenkama reklama, nes kai mes esame prisijungę prie savo „Google“ paskyros, pavyzdžiui, prisijungę prie „Gmail“ pašto – „Google“ seka vaikščiojimą po paieškos sistemą, po youtube.com puslapį ir kitus tinklalapius, su kuriais „Google“ bendrauja, ir pagal tai „Google“ sudaro vartotojo šabloną, o vėliau pagal jį rodoma atitinkama reklama“, - pasakoja A. Mardosa.
Taip pat, pasak A. Mardosos, „ar tai būtų baneris, vaizdo klipas ar kita grafinė priemonė – visi jie tikrinami realių žmonių, kurie sprendžia ar galima praleisti atitinkamus vaizdus į interneto erdvę. Taigi, jei ši reklama praėjo patikrinimą – reiškia ji nepažeidžia jokių ES įstatymų, vidinių google taisyklių ir tvarkos, vietinių šalies įstatymų, nes visa kontrolė atsižvelgia į visus šiuos dalykus. Tad žmogus turėtų atidžiau rinktis po kokio turinio puslapius jis naršo“.
Be to, A. Mardosa pataria, pasinaudoti google paskyros suteikiama galimybe filtruoti reklamas ir pasirinkti, kokio pobūdžio reklamas norite matyti, o kurių geriau jums nerodyti.