Paslauga teikiama nuotoliniu būdu dešimtyje „Sodros“ klientų priimamųjų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Mažeikių, Utenos, Kėdainių.
„Sodra“ daug dėmesio skiria savo teikiamų paslaugų ir pastatų pritaikymui žmonėms su negalia. Mums svarbu, kad visi žmonės, nepriklausomai nuo jų galimybių, gautų socialinio draudimo paslaugas jiems priimtinu būdu“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Leikienė.
Asmuo, kuris turi klausos negalią ir bendrauja lietuvių gestų kalba, atvykęs į klientų priimamąjį, per patogų mobilų įrenginį – specialią planšetę su integruotu garsiakalbiu ir kamera, gali išsikviesti lietuvių gestų kalbos vertėją. Vertėjas nuotoliu, per vaizdo skambutį, realiu laiku bendrauja bei padeda klientų priimamojo darbuotojams bendrauti su į „Sodrą“ atvykusiu klientu lietuvių gestų kalba.
Pirmasis konsultacija lietuvių gestų kalba pasinaudojo Kauno kurčiųjų centro direktorius Mykolas Balaišis.
„Išbandžiau Kauno Sodros skyriuje konsultaciją su nuotoline gestų kalbos vertimo paslauga ir galiu pasakyti – puikiai veikia! Tikrai labai patogu: gestų kalbos vertėjas ekrane aiškiai matomas, nereikia pačiam laikyti planšetinio kompiuterio rankose, galima be trukdžių bendrauti gestų kalba. Kurtiesiems konsultacijas teikiančio darbuotojo darbo vieta aiškiai matoma, priėmimas – lengvas ir malonus. Tai – puikus pavyzdys, kaip galima užtikrinti tinkamą paslaugos teikiamą asmenims su klausos negalia“ – sako Mykolas Balaišis.
Kaip ir kitoms konsultacijoms, konsultacijai lietuvių gestų kalba reikia registruotis iš anksto.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!