• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei per balandžio mėnesį Lietuvos keliuose iš viso žuvo 7 žmonės, tai gegužę pakako vos dviejų itin tragiškų eismo įvykių, kad būtų itin sparčiai priartėta prie tokio siaubingo skaičiaus.

Jei per balandžio mėnesį Lietuvos keliuose iš viso žuvo 7 žmonės, tai gegužę pakako vos dviejų itin tragiškų eismo įvykių, kad būtų itin sparčiai priartėta prie tokio siaubingo skaičiaus.

REKLAMA

Abiem atvejais susidūrė lengvasis automobilis ir vilkikas. Net 5 gyvybių pareikalavusios avarijos turi dar vieną bendrą bruožą – jos abi įvyko remontuojamuose kelio ruožuose.

Tik vienu atveju transporto priemonės susidūrė kaktomuša, o kitu – lengvasis atsitrenkė į vilkiko galą. Bet kuriuo atveju, iš lengvųjų automobilių po susidūrimo su vilkikais liko tik metalo laužo krūva.

Tad automobiliuose buvusiems žmonėms praktiškai nebuvo jokių šansų išgyventi. Vienas asmuo dar buvo nuvežtas į ligoninę, bet jo gyvybės išgelbėti taip pat nepavyko.

Ragina neskubėti

Lietuvos kelių policijos tarnyba (LKPT) atkreipė visuomenės dėmesį, kad eismo dalyviai, nesvarbu, kurios kategorijos jie būtų (vairuotojas, keleivis ar pėsčiasis), privalo vykdyti nustatytą tvarką kelyje:

REKLAMA
REKLAMA

„Tai aiškiai reglamentuota Kelių eismo taisyklių 5 punkte: „Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, mokėti Kelių eismo taisykles ir jų laikytis“.

REKLAMA

Ypač tai pasakytina apie vairuotojus, turinčius teisę vairuoti atitinkamos kategorijos transporto priemones.

Paprastai, kai vyksta kelio remonto darbai, apie tai eismo dalyvius informuoja įspėjamieji kelio ženklai. Tai būtent tokie ženklai, kurie įspėja vairuotoją apie būsimą pavojingą kelio ruožą, kuriuo važiuojant reikia imtis atitinkamų atsargumo priemonių.

Tokiuose ruožuose ypač būtina laikytis saugaus važiavimo greičio, saugaus atstumo iki kitos transporto priemonės, be to, laikytis saugaus atstumo iki nukreipiamųjų gairių. Atidžiai sekti informacinius ir draudžiamuosius kelio ženklus.“

REKLAMA
REKLAMA

LKPT atstovai pridūrė, kad visada būtina vadovautis sveiku protu ir logika, turėti kantrybės:

„Primename posakį – geriau 20 minučių per vėlai, negu 20 metų per anksti. Žinoma, taip pat svarbu, kad kelio darbus vykdanti įmonė šiuos kelio ženklus tinkamai įrengtų, nepažeidžiant Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklių.“

Policijos pareigūnai, vykdydami eismo priežiūrą ir kartu eismo dalyvių elgesio kelyje kontrolę, dirba ir valstybinės (magistraliniuose, krašto, rajoniniuose) reikšmės, ir vietinės reikšmės keliuose. Be abejo, pagal galimybes dėmesys skiriamas ir tiems ruožams, kur vykdomi kelio remonto darbai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per šį mėnesį, iki gegužės 20 d. imtinai, eismo įvykiuose Lietuvoje žuvo 10 žmonių: 4 keleiviai, 3 vairuotojai, 2 dviračio vairuotojai (1 geležinkelio pervažoje Panevėžyje), 1 pėsčiasis (pėsčiųjų perėjoje Vilniuje). Žuvusiųjų amžiaus vidurkis – 64 metai. Žuvo 5 vyrai ir 5 moterys.

Siaubingas vaizdas

Gegužės 19-ąją du žmonės žuvo iškart, kiek vėliau mirė ir keleive buvusi dar viena moteris, po kraupios avarijos automagistralėje Ukmergės rajone. Ties Taujėnų viaduku remontuojamoje kelio atkarpoje pavakarę automobilių koloną lenkęs „Volvo“ trenkėsi tiesiai į vilkiką – mašina išsitaškė į visas puses.

REKLAMA

Kaip pasakojo į įvykio vietą atskubėję Ukmergės ugniagesiai, avarijos metu lengvoji taip sumaitota, kad traukiant iš mašinos vieną iš trijų likusių gyvų žmonių, buvo sunku atrinkti, kurioje vietoje šis sėdėjo.

„Negalime tiksliai pasakyti, kurioje vietoje sėdėjo, nes automobilis eismo įvykio metu buvo suknežintas stipriai. Nes kai transporto priemonė patiria tokį įvykį, smūgį, tai gali ir iš galo atsidurti priekyje“, – sakė pamainos vadas Marius Grabys. 

Leisgyvę moterį, kuri vėliau taip pat mirė, medikai skubiai išgabeno į artimiausią ligoninę. Abu žuvusieji yra vyrai. Matyti, kad smūgio metu sumaitotas vairuotojas taip ir liko įstrigęs tarp nuolaužų mašinos gale, o dar vieno keleivio kūnas išskridęs atsidūrė vilkiko kabinos priekyje.

REKLAMA

„Panašu, kad buvo lenkimas per dvigubą ištisinę geltoną liniją ir tai lėmė visą tą įvykį“, – atskleidė kelio darbų vyr. vadovas Justas Staikūnas.

Kaip teigia remonto darbus greitkelyje atliekantys darbuotojai, „Volvo XC70“ automobilio ekipažas prieš kaktomušą judėjo Vilniaus kryptimi, o latvio vairuojamas sunkvežimis savo juosta važiavo link Panevėžio.

Staiga „Volvo“, išlėkęs į priešpriešinę juostą, ėmė lenkti automobilių koloną, kol trenkėsi į vilkiką. Greitkelio atkarpa dėl kelio remonto darbų šiuo metu vienos krypties.

„Visi ženklai su aptvėrimo schema patvirtinta ir dirbam visiškai aptvertame ruože, o eismas, kuriame nutiko autoįvykis, atskirtas dviguba geltona linija, kur lenkti draudžiama“, – teigė J. Staikūnas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paskui avariją patyrusį „Volvo“ iš paskos važiavusi merginų mašina vos nesusidūrė su juo. Po susidūrimo vairuotoja paskutinę sekundę metėsi į dešinę ir saugiai išlaviravo per skiriamąją žaliąją juostą.

Dar viena siaubinga avarija įvyko naktį iš ketvirtadienio į penktadienį. Kelyje Kaunas–Klaipėda automobiliui susidūrus su vilkiku žuvo du vyrai. 

Kaip pranešė Policijos departamentas, automobilis „Audi SQ5“ su vilkiku „Volvo“ susidūrė apie 23.40 valandą remontuojamoje kelio dalyje, ties Šilalės rajone esančia aukščiausia autostrados vieta. 

Penktadienį ryte policija patikslino, kad per nelaimę žuvo 1979 metais gimęs lengvojo automobilio vairuotojas ir 1988 metais gimęs jo keleivis. Dėl šių abiejų eismo įvykių pradėti ikiteisminiai tyrimai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų