Prasidėjus artėjančių rinkimų agitacijai partijos mažiau išlaidauja brangioms reklamoms ir ekspertų patarimams. Daugiausia jėgų skiriama kelionėms po Lietuvą, rašoma „Lietuvos žiniose“.
Kai kurios politinės jėgos apskritai atsisakė brangiai kainuojančios reklamos nacionalinėse žiniasklaidos priemonėse. Vietos rinkimams dauguma didžiųjų šalies partijų planuoja išleisti apie 1 mln. Lt.
Partijų elgesį per rinkimus analizuojantis politologas Alvidas Lukošaitis šią politinę kovą prisimins kaip vieną blankiausių.
Bene labiausiai per televizijos kanalus reklamuojasi valdantieji socialdemokratai ir liberalcentristai, taip pat opozicijoje esantis Liberalų sąjūdis. Šių partijų rinkimų štabai savo idėjas paversti vaizdo klipais ar plakatais patikėjo žinomoms reklamos agentūroms.
Tiesioginį kontaktą su rinkėjais agitacijos arkliuku vadino visi kalbinti partijų atstovai. Tad ne veltui pastarąjį mėnesį kone kiekvieną dieną premjero Gedimino Kirkilo ir Seimo pirmininko Viktoro Muntiano darbotvarkėse puikuojasi išvykos į įvairias šalies vietas.
„Žmonėms svarbiausia paspausti ranką, pasikalbėti. Uždraudus rengti koncertus, kitokias pramogas ne taip lengva sudominti“, – LŽ sakė socialdemokratė Milda Petrauskienė.
Rinkimų štabų vadovai pabrėžė, kad „eidami nuo durų iki durų“ mėgina išklausyti žmonių problemas.