Agnė Kairiūnaitė, LRT radijas, LRT.lt
Praėjus dešimtmečiui po svarstymų, Kaune pradėti Marvelės upių uosto statybos darbai. Juos baigti ketinama po dvejų metų. Įrengus krovinių krovimui pritaikytą prieplauką, vidaus vandenų transportas bus integruotas į vientisą krovinių pervežimo sistemą Nemunu iki Klaipėdos uosto.
Šiuo metu uosto teritorijoje vyksta paruošiamieji darbai. Per ateinančius dvejus metus čia bus įrengta krovinių iškrovimui pritaikyta 120 m ilgio prieplauka, aikštelės kroviniams sandėliuoti.
Projekto vertė – beveik 10 mln. litų. Penktadalis skirta iš šalies biudžeto, didžioji dalis paramos – europinės lėšos.
Planuojama, kad laivai švartuotis Marvelėje galės nuo 2015-ųjų navigacijos sezono.
Anot Vidaus vandens kelių direkcijos vadovo Gintauto Labanausko, vėliau planuojama gerinti krovinių prieplaukos infrastruktūrą.
Investicijos plėtrai sieks apie 30 mln. Lt, o prieplaukai bus ieškomas koncesininkas.
Marvelės krovininio upių uosto statybos darbai prasidėjo praėjus dešimtmečiui nuo idėjos, kad Nemune ties Kaunu reikia įrengti krovininį uostą, kuris į vientisą transporto grandinę Kauną sujungtų su Klaipėdos uostu.