Apeliacinis teismas byloje su koncernu „Rubicon Group“ išteisino Vilniaus tarybos narį Kęstutį Masiulį, todėl šis sutaupė 10 tūkst. Lt.

Apeliacinis teismas patenkino K. Masiulio skundą ir panaikino ankstesnio teismo sprendimą.

Pirmasis teismas buvo pripažinęs, kad politiko teiginys neatitinka tikrovės ir pažeidžia įmonės „Rubicon Group“ dalykinę reputaciją.

Politikas K. Masiulis buvo įpareigotas atlyginti „Rubicon group“ tariamą 10 tūkst. Lt žalą dėl teiginio „Telšiuose „Rubikono“ įmonė susprogdino vamzdžius“.

„Manau, anas teismas neobjektyviai nagrinėjo bylą, ir Apeliacinis teismas savo sprendimu tai patvirtino.

Šio teismo sakymu, negali būti, jog labai panašūs teiginiai, faktiškai identiški, kitaip traktuojami: pagal vieną buvau išteisintas, o pagal kitą man priteista 10 tūkst. Lt.

Teiginį „Telšiuose „Rubikono“ įmonė susprogdino vamzdžius“ teismas traktavo kaip teroristinį aktą – reikia sveiko proto neturėti, kad natūralios, kasdienės kalbos teiginį taip suprastum. Niekas net nesugalvotų „Rubicon“ kaltinti teroristiniais aktais“, – sako K. Masiulis.

„Rubicon“ suprasta kaip sprogdintoja

„Rubicon group“ į teismą kreipėsi dėl 2006 m. sausį TV laidoje „Spaudos klubas“ ir Žinių radijo laidoje „Prie pietų stalo“ K. Masiulio paskelbtų žinių apie „Rubicon group“, kurią jis neva apkaltino dėl vamzdynų avarijos Telšiuose. Žinios esą pažeidė bendrovės dalykinę reputaciją. Bendrovė prašė iš K. Masiulio priteisti pusę milijono litų neturtinei žalai atlyginti.

REKLAMA

Teismo kolegijos nuomone, iš įrodymų visumos matyti, kad TV laidos metu buvo kalbama ne apie tyčinį susprogdinimą, o apie vamzdynų avariją. Be to, pirmosios instancijos teismas nepagrįstai teiginį „Telšiuose „Rubikono“ įmonė susprogdino vamzdžius“ vertino atsiejęs jį nuo bendro diskusijos konteksto, todėl padarė nepagrįstą išvadą, kad K. Masiulis apkaltino įmonę tyčiniu nusikaltimu – vamzdžių susprogdinimu.

Be to, pirmosios instancijos teismas radijo laidoje išsakytą teiginį „Telšiuose sprogo „Rubikono“ valdomos įmonės vamzdis“ pripažino atitinkančiu tikrovę, o ginčijamą teiginį („Telšiuose „Rubikono“ įmonė susprogdino vamzdžius“) jau laikė neatitinkančiu tikrovės, nors iš esmės abu teiginiai nemini „Rubicon group“ tiesiogiai.

Beje, „Rubicon group“ ir per akcininkus, ir per valdybos narius yra susijusi su UAB „Litesko“ valdymu. Todėl kalbant apie avariją Telšiuose „Rubikono įmonė“ turi būti suprantama kaip įmonė „Litesko“.

Galima drąsiau kalbėti

„Manau, kad po šito teismo sprendimo, bus galima atrasti teisybę kritikuojant stambiausias verslo grupes. Tačiau visas procesas parodė, kad tai yra labai pavojinga ir sunku“, – sako K. Masiulis.

Primename, kad Vilniaus apygardos teismas šių metų kovo pabaigoje „Rubicon group“ ieškinį patenkino iš dalies ir pripažino, kad K. Masiulis 2006 m. sausio pabaigoje, dalyvaudamas TV laidoje, paskelbė tikrovės neatitinkančias ir įmonės dalykinę reputaciją pažeidžiančias žinias.

Teismas įpareigojo politiką per dvi savaites nuo teismo sprendimo įsiteisėjimo savo sąskaita LTV laidoje, kurios metu buvo paskleistos tikrovės neatitinkančios žinios, paneigti informaciją, darančią žalą bendrovės dalykinei reputacijai. K. Masiulis buvo įpareigotas sumokėti bendrovei 10 tūkst. Lt neturtinei žalai atlyginti.


Rašyti komentarą...
N
Nuomone
2007-09-03 22:44:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
Durniu bausti nereikia.
Atsakyti
0

J
Jonas
2007-09-03 20:16:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
Teiginio interpretacija priklauso nuo to kiek sumokama teisejui.
Atsakyti
0

K
Kap.Bladas
2007-09-03 17:39:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
...nes teisėjas Lietuvoj - šventa karvė Indijoj...Tai jau taip...Sus galvojo Karvė ir Gatava...Atsiguls vidurija gatves ir lauk kol atsibos

Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (5)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų