Švietimo ir mokslo ministras Algirdas Monkevičius apdovanojo jau šeštą kartą rengiamo Aukštojo mokslo vadovėlių rengėjų konkurso nugalėtojus.
Buvo premijuoti įvairių mokslo sričių vadovėliai. Šeši jų įvertinti pirmąja premija (po vieną - humanitarinių ir meno, po du - socialinių ir technologijos mokslų studijų srities), šeši pripažinti verti antrosios premijos (po vieną - humanitarinių, socialinių ir fizinių, trys - biomedicinos mokslų studijų srities), šešiems skirta trečioji premija (dvi -socialinių, viena - fizinių ir trys technologijos mokslų studijų srities). Dviem socialinių mokslų studijų srities vadovėliams atiteko paskatinamoji premija.
„Šiandien čia susirinkęs labai įvairus premijų laureatų būrys - iškilūs mokslininkai su savo brandžia patirtimi ir veržlūs bei jauni naujovių propaguotojai. Jų dėka skleidžiasi ir tobulėja lietuvių mokslo kalba, turtinamas Lietuvos aukštojo mokslo fondas“, - apdovanojimų įteikimo ceremonijoje sakė švietimo ir mokslo ministras A.Monkevičius.
Jis taip pat pasidžiaugė, kad Lietuvoje kasmet atsiranda vis daugiau inovatyvių vadovėlių, kurie yra labai svarbi kokybiškų modernių studijų dalis.
Šiemet premijuoti buvo pateikti 32 vadovėliai, išleisti 2002-2006 metais. Iš viso buvo pateikti trys humanitarinių, vienas meno, vienuolika socialinių, šeši fizinių, keturi biomedicinos, septyni technologijos mokslų studijų sričių vadovėliai.
Premijuotinų vadovėlių atranką organizavo Studijų kokybės vertinimo centras. Švietimo ir mokslo ministro įsakymu sudaryta Aukštojo mokslo vadovėlių atrankos komisija, vadovaujama prof. Stanislovo Masioko, konkursui pateiktiems vadovėliams įvertinti taikė keletą kriterijų. Pasak Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimo, buvo vertinamas vadovėlių paskirties atitikimas, teikiamų žinių kokybė, dėstymo metodikos lygis, struktūra ir sistemiškumas, pateikimo forma.