Nusiskundimų lavina dėl naujų troleibusų Vilniuje: greitai genda, pavojingi keleiviams

Vilniaus valdžiai giriantis nupirktais naujais troleibusais, keleiviai ir juos vairuojantys darbuotojai netveria pykčiu. Troleibusai esą ne tik nepatogūs, bet ir labai greitai genda. Kai kurie gedimai, kaip aiškina vairuotojai, pavojingi keleivių sveikatai, mat riedant nuo kalno kai kuriems troleibusams kilo rimtų bėdų. Visgi, valdininkai atkerta, kad jokių skundų iš vairuotojų nėra gavę.

Vilnietis Alfonsas, sulaukęs troleibuso, atsidūsta ir paaiškina, kodėl nemėgsta važiuoti vos ne dažais dar kvepiančiu troleibusu:

„Labai vidus blogai išdėstytas. Sėdynės aukštai, reikia lipt laiptais, nusileist laiptais. Seni tie buvo lygūs, kaip sakant, naujas – turi būti gražus, patogus, o čia atvirkščiai.“

Vyrui antrina ir kiti vyresnio amžiaus keleiviai:

„Buvo labai kietos sėdynės.“

„Sėdynės aukštos. O kai man abu sąnariai operuoti, aš tiesiog užlipti negaliu. Štai todėl visą laiką stoviu.“

Dingsta ir stabdžiai

Tokių pat skundų sako gaunantys ir naujais troleibusais į gatves išriedėję vairuotojai. Tiesa, ir ne tik keleivių skundai yra jų galvos skausmas. Nauji troleibusai, kaip sako vairuotojai, byra dažniau nei seni ir vargu, ar ilgai galės tarnauti.

Audrius džiaugiasi vairuojantis senesnės kartos mašiną, nes išbandęs naują troleibusą liko nusivylęs.

„Kabinoje vietos mažai. Mažiau negu šitam. Toliau vairo visa panelė pritvirtinta nestabiliai, ji visa braška. Plius, didžioji dalis medžiagų yra plastmasė, tad ji jau dabar barška, triukšmas. Šitai mašinai, duok Dieve, metų. Bet ji pravažinės daugiau metų negu tie nauji, beveik garantuoju“, – pasakoja troleibuso vairuotojas Audrius Basys.

REKLAMA

Barškėjimas esą ne vienintelė blogybė. Kiti vairuotojai skundžiasi, esą vėdinimo sistema važiuojant genda ir kabinoje nėra kuo kvėpuoti. Ypač per karščius:

„Jie pakankamai dažnai genda, kai kurie jau iš karto atvažiavo su broku. Keletui troleibusų reikėjo iš karto keisti vairo stiprintuvus. Kondicionierius neveikia, elektronika streikuoja.“

Būta ir kitokių bėdų. Pavyzdžiui, kaip sako vairuotoja, dingę stabdžiai:

„Streikuoja elektronika, išsijungia visos grandys, nėra stabdžių.“

O kur dar kova su vadinamaisiais ūsais. Kai kurie vairuotojai sako net susižaloję, kiti – per plauką išvengę nelaimės:

„Pirštinės nuskrido į priešingą kelio pusę, ranką suspėjau ištraukti“, – kalba vienas iš vairuotojų.

Nors problemos byra it iš gausybės rago, Vilniaus viešojo transporto vadovybė sako apie daugumą jų girdinti pirmą kartą.

„Faktų tokių, kad nelaimingų atsitikimų darbo vietoje, nė vieno registruoto ir nebuvo. Nes jeigu tokie būtų buvę, reiškia, vairuotojas būtų negalėjęs dirbti“, – teigia VVT direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Žalkauskas.

Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos vadovas palaiko vairuotojų pusę ir nesistebi, kad nauji troleibusai dažnai genda.


Rašyti komentarą...
a
2019-08-18 12:43:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
kiek važuoja laiko keleivis o kiek laiko važuoa vairuotojas kuris dirba .Kodėl neatsižvelgia niekas į vairuotoją
Atsakyti
-1

A
Algimantad
2020-08-27 16:16:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
Bet ir autobusų yra tokių kaip ir troleibusai
Atsakyti
0

P
Puiku
2019-08-18 22:14:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
Ko norieti. Dabar svarbiausias dalykas nusipirkti nekokybiškai pagaminta o labai brangu ir neatitinkantį saugos reikalavimų. Ir paskui knisti visiems protą, per susirinkimus kad mes čia taip dirbame,taip viską skaičiuojama. O kas darosi su traukiniais kurie vežioja keleivius. Jie visi nauji bet pastoviai genda. Ir yra labai nesaugus. Tai yra tiksiancios bombos.
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (9)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų