„Porsche“ nėra vienintelė kompanija, bandanti sumontuoti į savo automobilius elektros variklius ir akumuliatorių baterijas. Siekdami išbandyti kaip šios technologijos tinka sportiniams automobiliams perdarymo specialistai iš Vokietijos, „RUF Automobile“ išleido visą seriją elektrifikuotų „Porsche 911“ modelių.
RUF su elektra žaidžia jau pora metų ir labai panašu, kad kompanija rimtai nusiteikusi pritaikyti įgytą patirtį serijinėje gamyboje. Kiekvienas iš dešimties automobilių, sukokstruotų bendradarbiaujant su „Siemens AG“ atrodo ne ką prasčiau už pačios Porsche kompanijos ruošiamą elektrinį „Boxter E“.
Dešimčiai naujausio 997 kėbulo „Carrera“ modelio pagrindu sukurtų automobilių pritaikytos trys skirtingos transmisijos.
Pirmoje sumontuotas vienas 180 kilovatų (240 AG) galios elektros motoras, o perdavimo skaičiui sumažinti naudojama standartinė greičių dėžė. Tvirtinama, kad 29 kilovatvalandžių ličio jonų akumuliatorių baterijos užtenka 150 kilometrų. Maksimalus greitis apribotas ties 220 km/h, o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h trunka maždaug septynias sekundes.
Rimčiau atrodo antras kompektas, kuriame sumontuoti du motorai, teikiantys 250 kilovatų (335 AG) galią ir dviejų laipsnių automatinė greičių dėžė. Energiją varikliams tiekia skysčiu aušinama 36 kilovatvalandžių baterija, kurios turėtų užtekti 200 kilometrų kelio. Maksimalus greitis taip pat apribotas iki 220 km/h, o įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka penkias sekundes.
Trečioje komponuotėje panaudoti ties patys motorai ir baterijos, kaip ir antrajame, tačiau nepriklausomai galinių ratų pavarai pritaikytos dvi nuožulniu kampu sumontuotos greičių dėžės. Įsibėgėjimo laikas analogiškas, tačiau maksimalus greitis apribotas iki 180 km/h.
RUF elektromobilių projektą remia Vokietijos federalinė aplinkos ministerija. Bent vieną iš modelių turėtume pamatyti kitą mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.