Siekdama tolimesnio sėkmingo augimo, „Renault“ privalo turėti konkrečioms rinkoms pritaikytų konkurencingų gamyklų.
Įgyvendindama naująjį strateginį planą, „Renault“ savo gamybinę bazę vystys dviem kryptimis:
- Vakarų Europoje bus koreguojami gamybiniai pajėgumai, gerinamas veiklos efektyvumas bei daugiausia dėmesio skiriama aukštos pridėtinės vertės produktams: pirmiausia, europietiškoms vidurinės ir aukštesnės klasės transporto priemonėms, lengviesiems komerciniams automobiliams, elektra varomoms transporto priemonėms ir varikliams bei akumuliatoriams.
- Visame pasaulyje bus plečiami gamybiniai pajėgumai bei gerinamas veiklos efektyvumas, tokiu būdu siekiant prisidėti prie naujai atsirandančių rinkų augimo. Vietinė gamyba yra būtina norint būti konkurencingiems, siekiant patenkinti klientų poreikius ir parduoti transporto priemones už tinkamą kainą.
Kompanija informuoja apie „Renault“ planus Prancūzijoje:
- 2013 m. bus pradėta elektros variklių gamyba Kleono gamykloje;
- nuo 2013 m. Sandouvile gamykloje bus pradėta furgonų gamyba. Planuojama 100 000 vienetų per metus gamybos apimtis, kai bus pradėtos gaminti visos versijos;
- 2014 m. bus pradėta Europos ateities aukščiausios klasės transporto priemonės gamyba Douai gamykloje.
Aljansas su „Nissan“ ir strateginis bendradarbiavimas su „Daimler“ sukurs papildomas gamybos apimtis ir tiesiogiai prisidės prie pramoninės veiklos Europoje.
„Renault“ prezidentas ir generalinis direktorius Karlosas Ghosnas teigia: „Mūsų gamyklų veiklos efektyvumas ir konkurencingumas taps esminiais aspektais siekiant sėkmingo būsimo strateginio plano įgyvendinimo. Mūsų automobilius ir variklius gaminančių vyrų ir moterų mobilizacija yra būtina. Būsimas strateginis planas leidžia pritaikyti gamybos apimtis pasaulinei paklausai nemažinant darbo vietų skaičiaus.“