• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pardavusi net 2,6 milijono transporto priemonių (šie pardavimai buvo 14 proc. didesni nei 2009 m.), praėjusiais metais „Renault“ grupė pasiekė naują rekordą. 2010 m. augo trijų grupės prekės ženklų – „Renault“, „Dacia“ ir „Renault Samsung Motors“ – pardavimo apimtys bei užimamos rinkos dalys visuose grupės regionuose.

REKLAMA
REKLAMA

Europoje „Renault“ pakilo viena vieta aukštyn ir tapo antra pagal keleivinių (PC) ir lengvųjų komercinių automobilių (LVC) pardavimus, aplenkusi visus savo konkurentus (0,8 proc. punkto paaugusi rinkos dalis). „Renault“ prekės ženklas, užėmęs 15,9 proc. rinkos dalies, sustiprino savo pirmąją poziciją pagal lengvųjų komercinių automobilių pardavimų apimtis.

REKLAMA

„Esame sužavėti nauju 2010 m. grupės pasiektu pardavimų rekordu, kuris aplenkė iki tol buvusius aukščiausius 2005 m. pardavimus. Progresuojame visuose regionuose ir nuosekliai vykdome savo tarptautinę kampaniją. Prie to prisideda visi grupės prekės ženklai“, – sako Jérôme Stoll, pardavimų ir rinkodaros bei lengvųjų komercinių automobilių padalinių vykdomasis viceprezidentas.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusiais metais bendroje PC ir LVC segmentų rinkoje „Renault“ grupė turėjo 3,7 proc. rinkos dalį. Pasaulinėje rinkoje, paaugusioje 11,8 proc., grupės pardavimai augo 14 proc. – buvo parduota daugiau negu 2 625 000 transporto priemonių. Ankstesnis pardavimų rekordas buvo pasiektas 2005 m., kai buvo parduota 2 535 000 transporto priemonių. PC segmento rinkoje „Renault“ grupė turėjo 4,4 proc. rinkos dalį. Pasaulinėje rinkoje, paaugusioje 10,6 proc., grupė, pardavusi daugiau negu 2 293 000 keleivinių automobilių, padidino savo pardavimų apimtis 12,8 proc.

Europos rinkoje, sumažėjusioje 3,6 proc., grupė padidino savo rinkos dalį 1,1 proc. punkto ir pakėlė pardavimų apimtis 7,4 proc. (1 642 000 parduotų vienetų). Už Europos ribų grupė ir toliau juda į priekį greitai augančiose rinkose (per metus jos paaugo 19,4 proc.), pardavimų apimtys pakilo 26 proc. (beveik 983 000 parduotų vienetų). Grupės pardavimai už Europos ribų sudaro 37 proc. visų pardavimų, 2009 m. jie sudarė 34 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų