Du incidentai Italijos „Didžiojo Prizo“ lenktynėse privertė sąmokslo teorijos mėgėjus apkaltinti „Red Bull“ ir „Ferrari“ panaudojus komandines taktikas.
Pirma situacija kilo 20-ame rate, kai tiesiojoje Sebastianas Vettelis netikėtai prarado greitį ir taip į priekį praleido savo partnerį Marką Webberį. Vokietijos lenktynininkas pasiskundė variklio problemomis, bet po lenktynių paaiškėjo, kad greičio praradimas įvyko dėl vieno rato užsiblokavusio stabdžio.
Visgi Eddie Jordanas tiesioginiame BBC eteryje įteikė S. Vetteliui „Baftą“ – Britanijos kino akademijos ir televizijos meno premiją užsimindamas, kad „Red Bull“, prisidengdama kilusia problema, išsprendė vidines užduotis.
Antroji situacija kilo Felipe Massos sustojimo metu, kur „Ferrari“ mechanikai labai ilgai dirbo su brazilo bolidu, o tiksliau – per ilgai keitė priekinį dešinį ratą. Kai kas iš karto pasakė, kad tokiu būdu „Scuderia“ išbraukė brazilą iš pretendentų į pergalę sąrašą, kad jis nesuteiktų papildomų problemų F. Alonso, kuris kovojo su J. Buttonu.
Ar šie pasisakymai atitinka tikrovę, pasakyti labai sunku, bet po Vokietijos „Didžiojo Prizo“ ir netvirto Tarptautinės automobilių sporto tarybos sprendimo, kai nebuvo sugebėta įrodyti, jog buvo panaudota komandinė taktika, bet kokie vieno piloto nemalonumai, po kurių komandos partneris pagerina poziciją, bus laikomi komandine taktika...